Photo's and video's! - Reisverslag uit Te Anau, Nieuw Zeeland van Louise Schuur - WaarBenJij.nu Photo's and video's! - Reisverslag uit Te Anau, Nieuw Zeeland van Louise Schuur - WaarBenJij.nu

Photo's and video's!

Door: Louise

Blijf op de hoogte en volg Louise

09 Maart 2011 | Nieuw Zeeland, Te Anau

Kia ora!
At the previous story I have just placed photo's and video's.
The photo's aren't in the right order, don't ask me how that happend.
Right now in Te Anau, met Edith and Archie @ the campground in Invercargill!
They are following us!!!
Was nice to see them again.
OK, enjoy the pics and film.
Tomorrow we are doing the doubtful sound cruise with Diane and Chris I think is his name.
Ciao for now,
Louise XX

• 09 Maart 2011 - 08:58

CarIn:

Ha iedereen,als jullie t geluid zoeken bij de video,dat heeft lou nog in Argentinië liggen dus geen geluid,Rondleiding camper komt nog met geluid erbij van camera carin.Geen law en order vandaag zegt lou vanuit bedstee.nou,groetjes

• 09 Maart 2011 - 10:07

Irene De Jonge:

hoi meiden,

heb het idee dat jullie nu wel heerlijk aan het genieten zijn met al die mooie natuur, beesten en aardige mensen om jullie heen. Mijn baas en zijn vrouw zijn net terug uit Nieuw Zeeland en Australie en ik heb ze gisteren jullie foto's laten zien van na de aardbeving. Zij waren daar 2 weken eerder, maar hebben het nieuws goed gevolgd in NZ, iedereen sprak erover. Las net in de krant dat een deel van Christchurch niet herbouwd zal worden en dat er waarschijnlijk 10.000 huizen gesloopt gaan worden. Een andere vriendin van me zit nu in Australie en ik krijg van haar ook mooie reisverhalen. Krijg echt zin om ook zoiets eens te doen, wie weet. Geniet nog daar en denk maar niet aan het druilerige weer hier!
    groetjes
    Irene

• 09 Maart 2011 - 11:26

Marjon Van Someren:

Meiden, hoe komen jullie aan die mooie hond ????
    he is net onze Arlan.
    Doe hem de groeten en fijne vakantie.
    OOk groeten aand ewalvissen. pinguins en dolfijnen.

Liefs marjon

• 09 Maart 2011 - 11:26

Anneke & Ton:

Als we dit schrijven (woensdagmiddag half één) liggen jullie nog lekker te ronken.
    Straks op de boot over Lake Manapouri en dan met het busje over de pas naar Doubtfull Sound.
    Een waanzinnige rit en een prachtig avontuur. Laat het je overkomen en geniet er weer van....

• 09 Maart 2011 - 11:58

Stella:

helemaal top de foto s,blijf genieten. dat doen wij ook van jullie verslag en foto s.

gr stella

• 09 Maart 2011 - 14:43

Corry:

Met deze foto's en de video beleven we jullie avonturen helemaal mee. Wat zien jullie toch veel moois, de natuur, de dieren. Beter dan op tv Law & Order kijken. Zo grappig die foto van Carin en Edith? Nu de boottocht. Lijkt me ook heel bijzonder. Hoop dat jullie nog veel zullen genieten.
    Worden jullie ook nog steeds gevolgd door de 'not so nice neighbours'. Wel grappig wie je allemaal tegenkomt op jullie tocht. Liefs en tot horens,

• 09 Maart 2011 - 15:57

Tit En Dientje:

Te gek meiden foto s en video s. lazen in de krant dat in chrstchurch misschien veel huizen niet meer herbouwd gaan worden ze gaan eerst de grond onderzoeken waarschijnlijk is die te zacht en te veel scheuren, gaat over bepaalde gebieden. We zijn benieuwd naar de rondleiding van de camper met geluid ha ha dat wordt weer genieten en lachen .nog veel plezier liefs Tit en dientje.

• 09 Maart 2011 - 17:08

Sylvia:

Geweldig zeg die foto's! Al die beestjes, ongelofelijk dat zo in het echt mee te maken! Zeker de video's, ik heb het gevoel dat ik er zelf ook een beetje ben! Dit maakt weer een hoop goed! Geniet ervan, ik val in herhaling, maar dat doen jullie wel! X

• 09 Maart 2011 - 20:06

Ilse:

louise ik heb de fotos gekeken en de video wat ontzettend mooi zit helemaal te genieten daarvan,ik wist niet dat het daar zo mooi is en al die beesten,vogels je mag het best weten ben gewoon een beetje jaloers op jullie,volgens mij heb je nog weken nodig om dit alles te verwerken zo ook die aardbeving. en wat mooi al die bloemen,als je thuis bent moet je alles vertellen.even tot de orde van de dag 1 april vieren we jesse en floor hun jawel 21ste verjaardag hoop dat je dan fit ben en kan komen .op 7 april gaan we voor 16 dagen naar jamaica en maken een rondreis over het hele eiland afijn je bent weer even op de hoogte.genieten jullie daar nog maar lekker.veel liefs pillie poost

• 10 Maart 2011 - 16:11

Ruud En Astrid:

Hallo Carin, we kregen deze site van Tit en Dientje en vinden het een prachtige site.
    Leuk om jullie zo te volgen down under. We houden de site in de gaten en kijken iedere keer de foto`s. Geniet lekker maak er wat moois van groetjes van de fam. wilmsen lux.laan 313 van de golden retriever en het jack russeltje.