Back in Christchurch! - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Louise Schuur - WaarBenJij.nu Back in Christchurch! - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Louise Schuur - WaarBenJij.nu

Back in Christchurch!

Door: Louise

Blijf op de hoogte en volg Louise

24 Maart 2011 | Nieuw Zeeland, Wellington

Well, we are back in shaky Christchurch!
Gor her today and spent the last 2 days in Hanmer Springs. That's where the hotpools are and great in was!
We had 2 relaxing days, which we really needed!
Whe nwe got to Hanmer Springs, we wanted to have some lunch, because that day we had a very lite breakfast. Well, at around 2 p.m. as we were ordering some lunch, we borh felt really weird! I was getting dizzy, my hands were shaking like a "rietje" and I didn't feel good at all! Didn't want to say anuthing to Carin, but at the same moment she said that she w3asn't felling well either! Pffff, don't know what is was, but it took a while before we started feeling better.
Maybe we are not used to be in a relaxing mode, ;-)
But hey, we went into the hot springs, that day and the next day and it was great! It was raining, but thst was ok.
On the way to Christchurch this morning we passed an aother famous bridge for bungee jumping. We stopped, walked over there.........
and NO, we didn't do it! '-)
Too scary for the both of us.
Now in Christchurch, staying with a cousin of Carin's mom and his wife. Nice people. Just did the last souvenirs shopping, so out of money now!
Tomorrow we take of, via Singapore to Amsterdam.
Once I am back in Holland, I will write the last story and place some video's. They are made with Carin's camera and they are really worth seeing.......
OK folks, thanks for all your mesages and we'll keep in touch.
Liefs Lou

• 24 Maart 2011 - 06:13

Eva:

Hola! Wens jullie alvast een goede reis terug. Zal wel een ander leven lijken nu in Christchurch, t.o.v. het eerste bezoek 6 weken geleden... niet meer hetzelfde! Liefs en tot heel gauw.

• 24 Maart 2011 - 07:11

Marjolein:

Hoi Ca en Lou, zal best raar zjn om even terug te zijn in CHCH,misschien ook wel even goed en dan morgen daar weer weg. Bedankt voor met meebeleven van jullie trip!!! Geniet nog even en een hele goeie vlucht terug naar huis. Het is hier volop lente dus best lekker om met dit weer terug te komen. Zie jullie zaterdag!!!!
    liefs Mar

• 24 Maart 2011 - 07:12

Jeroen:

Ha Loes, must be bit weird to be back up or down there! Relax nog lekker en geniet van de terugreis. Fijn je weer terug te zien in Kalmthout. Groet en liefs, ook aan Carin.
    Spek

• 24 Maart 2011 - 07:55

Knup:

Lieve reislustige dames,

Heb een goede en veilige reis, ik ben niet op Schiphol, we zitten een verwenweekend in Lauswolt, maar natuurlijk bellen we wel. Vond het heerlijk alles van jullie te volgen en de foto's en video's te bewonderen. En natuurlijk zien we elkaar volgend weekend in Kalmthout.
    Liefs, René en Knup

• 24 Maart 2011 - 08:05

Helene:

Have a safe trip home Girllllls! XXX

• 24 Maart 2011 - 08:39

Leonie K:

hey lou!
    Wow wat een reis zeg! nog even genieten voordat jullie terug gaan hoor! hier schijnt het zonnetje ook wel maar is het wat kouder. Dus misschien ook shaken like a "rietje"! hihihihi
    Nou nog even veel plezier!
    kus

• 24 Maart 2011 - 08:59

Mama:

Fijn om te lezen dat jullie weer veilig i,Christ Churg zijn aangekomen
    We zullen vanavond aan je denken als je in het vliegtuig stapt
    Vanmiddag ga ik papa naar het ziekenhuis brengen
    Gisteravond zijn we lekker uit eten geweest.
    Als je thuis aangekomen bent bel je wel even he?
    Liefs van ons beide

• 24 Maart 2011 - 09:54

Corry:

Zojuist het mailtje van Carin gelezen: nog even een naschok van 5,1 zo vlak voor jullie vertrek. Goed dat jullie nu bij elkaar waren en zo naar buiten konden. Ik zal af moeten kicken van het 's morgens snel zoeken naar de reports from our correspondent in New Zealand. Nogmaals een voorspoedige terugreis en tot gauw, liefs

• 24 Maart 2011 - 11:36

Gaby:

Volgens mij is de reis razendsnel voorbij gegaan hopelijk hebben jullie toch kunnen genieten van al het moois. Goeie terugreis. Liefs gaby

• 24 Maart 2011 - 12:23

Monique:

Ik hoop dat jullie een rustige, relaxe terugweg hebben!!
    Tot snel!

X Monique

• 24 Maart 2011 - 13:01

PA:

Mom has just finished packing my things as I am going into the hospital this afternoon.
    I am not nervous or anything like that. i am fully aware that the operation will not blow away
    all my problems, 50% suits me.-- Tante Aaf komt hier een weekje logeren, daar verheugt Ma
    zich uiteraard zeer op. Tot gauw!

• 24 Maart 2011 - 15:59

Bram:

goeie vlucht terug en bedankt voor je reisverslag.

greetz en tot horens

• 24 Maart 2011 - 19:08

Karin :

Wat een ervaring en wat een plek om de laatste dag mee te maken. Mam zit een weekje bij Tante Tinkeke, dus wellicht zie je haar!

• 24 Maart 2011 - 19:14

@mée:

Een voorspoedige reis terug en dank je wel voor de mooie reisverslagen!

Liefs, @

• 24 Maart 2011 - 20:32

Stella:

nog even samen genieten van dit mooie land.een goeie reis naar huis.
    groetjes uit schermerhorn

• 24 Maart 2011 - 20:33

Jeroen En Linda:

Save trip! We hebben ontzettend genoten van al je geschreven verhalen en zijn benieuwd naar nog meer 'live" stories. Dikke kus Lin en Jeroen (by the way Jeroen doet het hartstikken goed!)

• 24 Maart 2011 - 21:30

Debbie M:

Het was zeker wel even raar om in Christchurch terug te zijn?? Gelukkig hebben jullie daarvoor uitgebreid kunnen relaxen! Succes met de terugreis! Ik blijf jullie volgen tot de laatste foto's en films... Tot snel ziens.

XX
    Debbie

• 25 Maart 2011 - 15:05

Cornelie:

In één woord fantastisch .
    Wat een geweldige reis hebben jullie gemaakt en wat jullie allemaal hebben meegemaakt is niet te verwoorden. En dan al die schitterende foto's en video's. SUPER hoor.
    Een hele goede en veilige reis terug naar Nederland (jullie zitten nu al in het vliegtuig) en we'll keep in touch.