Half way - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Louise Schuur - WaarBenJij.nu Half way - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Louise Schuur - WaarBenJij.nu

Half way

Door: Louise

Blijf op de hoogte en volg Louise

25 Maart 2011 | Singapore, Singapore

hey guys!
In Singapore right now. Just nice to have that location also on my website, ;-)
Had an other after schock last nite, 4.1 at midnite. I was a sleep, didn't feel it, had my earplugs in too, ;-)
Carin woke up ofcourse!
Well, the flight from christchruch to singapore was long ans a bit bumpy at times. The landing was kinda rough! So sick of all those bumps and shaky things! Wanna be in Holland as soon as possible! :biggrin:
In the plane we met this english lady that sat next to us on the way up here. Now we all have 6 hours to kill! Pfff, no fun, warm here and we are getting a bit tired, but hey, we'll live it!
We have some more hours to spent here. I will stay low, don't wanna get busted doing crazy things again.
I will say ciao for now and hasta pronto!
Dad, I will call you tomorrow and sterkt met de operatie!
Liefs Lou

• 25 Maart 2011 - 10:41

Jeroen:

Ja Loes, nog even doorzetten en straks zijn jullie weer in het vlakke land. Neem een borrel en get to sleep zeg ik
    liefs
    spek

• 25 Maart 2011 - 10:59

Krista:

lieve loes,

wat fijn dat je na alle avonturen weer (bijna) veilig en gezond thuis komt. Wat een verhalen zul je hebben, wat een reis vol indrukken heb jij gemaakt zeg. Bizar bijzonder.

Goed laatste stukje, liefs kris

• 25 Maart 2011 - 11:52

Monique:

Je bent er bijna in ons niet schuddend kikkerlandje!!
    Tot snel!!

X monique

• 25 Maart 2011 - 12:01

Helene:

Hey Loutje,
    Zelfs geen kauwgom op straat gooien he! Streng verboden. Het is er zelfs niet te koop, maar wel funny om in een winkeltje naar kauwgom te vragen. Die gasten gaan helemaal uit hun dak als je dat doet. Have fun en tot snel! XXX

• 25 Maart 2011 - 15:28

Frans:

Ha Helene,

Voor je informatie: kauwgom is hier al een tijdje gewoon te koop bij de drogisterijen en je vindt het tegenwoordig steeds vaker in de prullenbakken, asbakken of op staat. Ook het meebrengen van kauwgom naar Singapore voor eigen gebruik is ok, dus als je in een winkeltje naar kauwgom vraagt, zullen ze je hoogstwaarschijnlijk naar de dichtsbijzijnde drogisterij verwijzen, ipv uit hun dak te gaan..... hint van de dag: niet alle verhalen geloven die je hoort/leest.

Louise, blijf je lang in Singapore of ben je al weer op weg?

groetjes,

Frans

• 25 Maart 2011 - 16:34

Marijke:

Wat fijn om straks weer terug te zijn maar wat moet het snel zijn gegaan. Ben heel benieuwd naar je verhalen buiten je blog ;-)

• 25 Maart 2011 - 16:38

Mandy:

Hoop dat jullie verder een rustige en goeie reis hebben!
    Gelukkig heb je nog een paar dagen om bij te komen thuis....
    Ik kijk uit naar donderdag! haha
    Liefs

• 25 Maart 2011 - 18:11

Stella:

nog effe meiden en dan kunnen jullie lekker thuis bijkomen.goeie terug reis
    groetjes uit schermerhorn

• 25 Maart 2011 - 18:28

Sylvia:

Goeie reis verder, het begin is er! Mooie en minder mooie ervaringen, jullie hebben straks heel veel te vertellen. En dan zijn we al zo goed bij met je website en al je trouwe verslagen! Erg leuk, en hoop je/jullie snel te zien! X

• 25 Maart 2011 - 18:37

Marjolein:

He girls, lekker ff slow down en dan hop in the airplane back home!!!!!! Tot morgenochtend, heb al gezien dat jullie vertraging hebben. Zit dit nu wel te schrijven maar jullie lezen dit pas bij thuiskomst.

liefs Mar

• 25 Maart 2011 - 18:54

John & Nicky:

Hé daar!!
    Net als 't vorige berichtje lees je dit pas als je thuis bent ;o))
    We hopen dat jullie nog een goede en voorspoedige vlucht naar huis hebben gehad en nu maar weer lekker genieten van alles thuis.
    Wij hebben in ieder geval onwijs genoten van al je verslagen en de prachtige foto's....
    Geniet nog maar even lekker na van alles wat jullie samen beleefd hebben,
    groetjes xx vd Boompjes

• 25 Maart 2011 - 19:10

Diana T:

Wat gaat de tijd toch snel! Hoop dat je een goede reis hebt gehad!
    x

• 25 Maart 2011 - 22:47

Annelies R.:

nou Louisao, dat is zekerss snel gegaan hé....we bellen gauw, ga eerst maar ff lekker bijkomen van je reis enzooo, tot snel!! xxx