photo's! - Reisverslag uit Nelson, Nieuw Zeeland van Louise Schuur - WaarBenJij.nu photo's! - Reisverslag uit Nelson, Nieuw Zeeland van Louise Schuur - WaarBenJij.nu

photo's!

Door: Louise

Blijf op de hoogte en volg Louise

19 Maart 2011 | Nieuw Zeeland, Nelson

ok, I did finally place some photo's.
In order I think from the strat to the end:
Milford trach daywalk, Queenstown, Arrowtown, Cardrona and in between, Wanaka puzzling world, on the roas, lake matheson, franz jozef glaciers, airplane ride, Ross. Think that was it.
enjoy and next update will follow.
Here about 24 degrees celsius, now in Nelson, on the way to Picton. Nelson is a really nice town! Beautiful!
Did I mention we left the Ols Mac Donald funky farm? It was way toooo gross there!
We payed for a second nite, but just couldn't stay there anymore. And when we checked in to a Nelson campground, guess who drove up? The english/aussies again!!! I thought I was dreaming, ;-)
We had some drinks and probably will see them again tomorrow in Picton.
Gotta go nuw,
Ciao, Lou

• 19 Maart 2011 - 04:55

Frans:

Prachtige foto's, Loes !! Jullie doen en zien veel, krijg weer de kriebels om snel weer terug te gaan. Heb 2 jaar geleden de Routeburn track gewandeld.

Op naar Picton and de ferry naar het Noord-eiland??

• 19 Maart 2011 - 08:10

Jeroen En Linda:

He Louise, wat een geweldige foto's. Geniet van jullie laatste week, we zijn benieuwd wat jullie nog gaan ondernemen. Hier begint de lente, vandaag heerlijk zonnig dus zal de overgang straks misschien niet al te groot zijn. Dikke zoen Jeroen en Linda

• 19 Maart 2011 - 09:32

Monique:

Hey! Super mooie foto`s!!

• 19 Maart 2011 - 10:43

Wat een mooie foto's.
    Ik wou dat ik er was.

• 19 Maart 2011 - 10:50

Marjolein:

He Lou en Carin, mooie foto`s hoor prachtige natuur. Geniet ze nog jullie laatste weekje daar. Ik zie jullie zaterdag ochtend!!!!
    groetjes liefs Mar

• 19 Maart 2011 - 11:01

Lise C.:

Echt mooi al die foto`s.
    Vooral van die sneeuw bergen.
    Mis je Nederland al een beetje.
    Lijkt me echt heel spannend zo`n reis.

groetjes Lise.

• 19 Maart 2011 - 11:11

Mette C.:

Hebben julie daar ook chocola.
    Hele mooie foto`s.

groetjes Mette.

• 19 Maart 2011 - 13:55

Anne-Marie:

Wow wat een mooie foto's!!!!

• 19 Maart 2011 - 15:17

Stella:

hier krijg toch geen genoeg van ,zo mooi land en het is zo rustgevende omgeving met dat uitzicht.super.blijf lekker genieten.groetjes van ons

• 19 Maart 2011 - 17:16

PA:

Ongelofelijk!! Onwerkelijk!! Na het bekijken van die prachtige beelden kost het wel even moeite
    om terug te keren naar de werkelijkheid van Kalmthout! --Op TV gekeken naar tennistournooi
    in Indian Wells; ene Zapareva deed mij denken aan ene Bakkum, bleef maar achter de baseline
    hangen. --Ma en ik gaan nu aan de borrel, blijf genieten en houd elkaar in de gaten.

• 19 Maart 2011 - 19:08

Sylvia:

Wat een schitterende foto's! Prent het maar goed in je geheugen, dit vergeet je nooit meer!

• 19 Maart 2011 - 19:49

Ilse:

allemachtig prachtig loes die fotos, ik hoop dat je nog kan aarden hier in holland ,de zon heeft vandaag lekker geschenen vanacht word het -4 kan je alvast weer even wennen.lekker nog genieten de groeten van jesse en floor .liefs pillie poost

• 19 Maart 2011 - 20:54

John & Nicky:

Hé daar, jeetje wat gaat de tijd toch snel hè....nog maar 1 week en dan komen jullie alweer thuis....
    Maar eerst nog even lekker verder genieten van dat prachtige land!!
    Je hebt weer onwijs mooie foto's geplaatst, wij genieten gewoon 'n beetje mee hoor ;o))
    Veel plezier nog, groetjes xx vd Boompjes