note! - Reisverslag uit Beverwijk, Nederland van Louise Schuur - WaarBenJij.nu note! - Reisverslag uit Beverwijk, Nederland van Louise Schuur - WaarBenJij.nu

note!

Door: Louise

Blijf op de hoogte en volg Louise

12 Februari 2011 | Nederland, Beverwijk

Hi,
just a short note:
I think not everybody knows how to respond to my blog!
DO NOT CLICK ON REPLY! BUT BELOW, UNDERNEATH MY STORY IT SAYS:
and a blank field where it says:
Vul hier je reactie in
THERE you write something if you want to respond!
SO, if you do the reply thing, I can not read your message.
One more thing: A have a lot of friends who read this blog but some of you have the same name. So if your name is Annelies, Caroline, Danielle,Diana, Karin, Linda, Esther, Mirjam, Hans, Ingrid, Tessa, Jane or Judith, pls. write the first initial of your last name with it.
There are more dogs called Fikkie, :biggrin: ;-)
And guess what???????????????
I am leaving tomorrow!!!
So ciao for now!
Louise XX

• 12 Februari 2011 - 10:37

Ingrid L:

Hoi Louise,
    Ik schrijf lekker in het Nederlands, dan verleer jij het niet ;-).
    Morgen al weg, wat heerlijk. Alles ingepakt? Een goede reis en heel erg veel plezier. ben benieuwd naar al je belevenissen!!
    Groet, I.

• 12 Februari 2011 - 10:48

Frens:

Hai Louise, geniet ervan en natuurlijk een goede reis!!! Ik ga zeker je blog bijhouden. Liefs, Pauline

• 12 Februari 2011 - 10:50

Es Verschoor:

Have a good save trip to beautiful NZ and have a lot of fun.
    Looking forward reading about your trip and see the pics.
    Now I'm the envious one ;))
    xxx
    Es

• 12 Februari 2011 - 10:51

Frens:

ik denk dat je trouwens met mijn broer en zijn gezin in het vliegtuig zit. Zij gaan morgen ook naar nieuw zeeland, terug naar waar ze een paar jaar gewoond hebben. Wie weet kom je ze nog tegen!! Veel plezier!

• 12 Februari 2011 - 11:51

Stella Valkering:

hoi louise,

heel veel plezier met dit nieuwe avontuur,geniet er van en ik ga je weer genieten van je mails.
    je krijgt de groeten van amiran en mireille.maak er een mooie reis van.

gr stella

• 12 Februari 2011 - 12:11

Nellebel:

Schurie, doe je goed weer hee,
    je leeft en de foto, nog steeds dezelfde,
    na al die jaren,
    loveu veel plezier!!!
    Xxx,
    Nel de Gooijer

• 12 Februari 2011 - 12:35

Diana :

Tassen gepakt? Heel veel succes met de laatste voorbereidingen!!!
    x

• 12 Februari 2011 - 12:45

Diana T!!!!:

Ik was het, haha.....

• 12 Februari 2011 - 12:58

Hi:

Hello Louise, cool that you have a blog and it is posting yourtrip to New Zealand, I have been there and it is a great country, lots of sports, adventure, people are nice and the quality of life is wonderful!! Have fun and take advantage of every minute!!

Kisses,
    Wilma

• 12 Februari 2011 - 13:51

Anneke & Ton:

We are the Dogs called Fikkie !
    Louise, nog één nachtje en morgenochtend eindelijk de lucht is. Lange. lange vlucht naar Singapore en dan lekker een dagje relaxen. Dan nog een dikke 9 uur naar Christchurch. Let goed op als je Nieuw Zeeland nadert. In de verte een lange witte wolk. Zo komt NZ aan haar Maorinaam:
    Aotearoa, Het Land van de Lange Witte Wolk. Dan zie je de Southern Alps met de gletjser en dan afdalen naar Christchurch. Gaaf hoor. Het is nu lekker weertje, 26% en af en toe een buitje.
    Have a good flight, both of you, and enjoy your stay Down Under.

• 12 Februari 2011 - 16:17

Krista:

ik wens je zoveel plezier!!!!!!! Het is je gegund wijffie.... Ennehhh.... neem een lekkere man mee terug (geintje)., Goede vlucht, en ik zal probreren om dat hele mailgebeuren in de gaten te houden.

Eerlyk..... heb je nou niet zoiets van... he he, eindelijk ff niks?????
    even gewoon op mn 1tje en niet al dat geklets met iedereen, dan ben je toch nog steeds niet "weg"????

• 12 Februari 2011 - 17:34

Tom/thea:

geweldig louise, we zijn niet jaloers, maar de eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat er wel sprake is van enige afgunst, wat een heerlijk vooruitzicht,
    geniet er van en voor jou en karin veel plezier.

• 12 Februari 2011 - 18:21

Chantal B:

He Loutje, Een goede reis!!!

xxx Chantal

• 12 Februari 2011 - 21:09

Debbie:

Bijna weg ....... Vergeet alles hier en geniet van alles daar!
    Ik ben heel benieuwd en ga je volgen!
    Veel plezier!
    XX
    Debbie

• 12 Februari 2011 - 21:09

Cindy:

Louiiiiise!!!!

Wat gaaf nu ga echt bijna.....laat ons maar hier achter....snik, snik....Geniet ervan meis je hebt het verdient! Fijne vlucht en tot gauw

Ciao!!!! Kus Cin

• 12 Februari 2011 - 21:13

Kleine Rans:

Hey Louise, Heel veel plezier in den verre landen.

• 13 Februari 2011 - 09:39

Wiek:

Lieve Louise, GENIET!! Geweldig dat je dit soort reizen maakt, geeft een 'rijk' gevoel. Hele goeie reis en check even die fijne tennissers in je 1e week hahhaha!
    Liefs xxx uit Muiden

• 13 Februari 2011 - 11:50

Stanley & Ina Thomas:

Hallo Louise,

Als het goed is "hang je nu high in de sky". Wij wensen je goede reis en we gaan je volgen.
    Groetjes van Diana die zo weer naar Nijmegen vertrekt.

Groetjes

• 13 Februari 2011 - 13:25

Marjolein :

He Loutje en Ca,

Inmiddels vliegen jullie alweer een paar uur, hoop dat jullie een goeie vlucht hebben en straks in Singapore een mooie rond tour kunnen maken. Jeetje gek idee hoor dinsdag zitten jullie gewoon aan de andere kant van de wereld. Meiden nogmaals geniet ze en lekker veel schrijven hier en foto`s plaatsen zodat we allemaal een beetje mee kunnen genieten. Ik ga jullie hier weer volgen.

Groetjes x liefs Mar

• 13 Februari 2011 - 20:54

Nicole:

Hé daar!!
    Je bent al onderweg maar wij willen je toch nog even een hele goeie reis wensen en heel veel plezier!!
    We zijn heel benieuwd naar al je belevenissen...
    Geniet er maar lekker van daar....groetjes xx vd Boompjes

• 14 Februari 2011 - 14:02

Jeroen:

Ha Loes,
    hoop dat je goed bent aangekomen, volgens mij zit je nu in de zon van Singapore. Goede reis dan straks!

• 18 Februari 2011 - 05:39

Hans (Hoorn):

Zat er ook een Frank Tambach bij je in t vliegtuig?

Louise

After South America, twice, and New Zealand, now going to Australia!