Going on a trip again! - Reisverslag uit Beverwijk, Nederland van Louise Schuur - WaarBenJij.nu Going on a trip again! - Reisverslag uit Beverwijk, Nederland van Louise Schuur - WaarBenJij.nu

Going on a trip again!

Door: Louise

Blijf op de hoogte en volg Louise

19 December 2010 | Nederland, Beverwijk

Hi guys!
It has been a while, but I am going to travel again.
I will write in english, since I have a bunch of overseas friends!
Second of all, I have a whole lot of people in my emaillist, not sure if all the email address are up to date and not sure if you remember me! ;-) And not sure if I know who you are, since I don't recognize a lot of the email addresses!
Last time I wrote this weblog is 3 years ago.
If you think, who the heck is this lady, just follow my story and you will find out. If you don't feel like it, just remove yourself from the mailinglist. If you read this and you are not on my mailinglist, just add yourself.

Where am I going?
To New Zealand! Going with Carin, a friend. She has to play tennis first. Yep, she is a real pro! So the first 12 days we will be in Chirstchurch. Carin will stay in a fancy hotel with her team mates (which is way above my budget! :biggrin: )and I will stay in a cozy and nice hostel, not far from where she is staying. I booked my hostel last week. It is called "the go around the world hostel"
We are leaving on febr. the 13th. Hopefully the snow will be gone by then............. ;-)
Well, this was my first update.
You can follow my journey here, you can write messages on this weblog, you can donate space for pictures! and if you have other things you want to let me know, or if you have an email address that is wrong or what so ever, just mail me.

loutje1962@hotmail.com

Prior to my departure I will write again.
ciao for now,
Louise

  • 19 December 2010 - 17:45

    Diana:

    oooh wat leuk, ik ga je volgen hoor!!!
    misschien voor die tijd nog een bakkie doen, kom ik naar Heemskerk...

  • 19 December 2010 - 18:23

    Ingrid:

    Jeemig, globetrotter!!!! Leuk hoog, geniet van de voorpret alvast.

  • 19 December 2010 - 18:24

    Ingrid:

    Leuk hoor bedoelde ik.

  • 19 December 2010 - 18:46

    Annelies:

    he loutje, leuk joh, spannend weer hé, nou aftellen hé, ik ga je zeker volgen....

  • 19 December 2010 - 20:34

    Bram:

    Enjoy NZ and don't forget to take the train to Greymouth while you are there a round trip from CHCH to Greymouth a 8 hours and an experience.
    and don't forget to ride the tram in CHCH it's nice and say hi to the wizzard if he is still up and about.
    Enjoy your trip
    dikke knuf(big hug) me

  • 19 December 2010 - 21:54

    Wallace From Brazil:

    Very nice. I´ll be waiting for the pictures of your new traveling.
    And hope you come to Brazil soon, and know my adopted children.
    Hug.
    Peace be with you always.

  • 19 December 2010 - 22:11

    Stella:

    hoi louise,wat leuk dat je weer gaat reizen en naar nieuw-zeeland.helemaal te gek.hoe lang wordt je reis deze keer?

    gr Stella

  • 20 December 2010 - 08:37

    Linda:

    Hee, Louise! Doe je goed! Ik ga je weer volgen. Groetjes Linda

  • 20 December 2010 - 10:55

    Danielle:

    oewwiiiiii klinkt weer leuk!!! veel plezier!!

  • 20 December 2010 - 15:07

    Anita:

    Hé Louise!
    Nou, ons mailadres klopt hoor en we vinden het onwijs leuk om jou (en Carin) te kunnen volgen.
    Dikke kus XXX Anita, Frank en de kids

  • 20 December 2010 - 15:13

    Marvisje Swa:

    Hoi dushi. Je gaat tog niet zonder mij haha. Ik vind het ontzettend gaaf. Ik hou je in de gaten. Xxx

  • 20 December 2010 - 16:59

    Winnie:

    ik ga je weer volgen!!!! voor nu joyeux noël et bonne année...kussssss

  • 20 December 2010 - 22:53

    Spek:

    Heel goed Loes, je kunt het niet vroeg genoeg aankondigen. Zou wel je racket meenemen, want die veteranen vallen bij bosjes uit in die temperaturen!
    Gr. Jeroen

  • 23 December 2010 - 04:25

    Frans:

    Veel plezier, Louise en we zien elkaar misschien in Singapore.

  • 30 December 2010 - 09:45

    Cornelie Kloos:

    Hoi Louise, Wat leuk voor je dat je weer de hort op gaat; je kan ook niet te lang stilzitten hé? Ik zal je volgen leuk om te lezen. Succes met alles en "estamos en contacto"
    Besos en recuerdos de Cornelie y sus 3 guapos XXXX

  • 02 Januari 2011 - 17:44

    Silvia:

    Jeetje, naar Nieuw Zeeland!
    Dat is ook altijd nog een droom van mij geweest, het vele vliegen hield mij toen een beetje tegen. En nu... tja, met kids... liever iets dichterbij...
    Toos, in ieder geval, heeeel veeeel plezier!
    xxx

  • 24 Januari 2011 - 21:22

    Anneke & Ton:

    Leuk dat je langskwam en van onze NZ-ervaringen genoot. (www.tonenannke.nl) Voor jou lekker voorpret en voor ons lekker nagenieten. Heel veel plezier op dit nieuwe avontuur. Geniet ervan.
    Anneke & Ton

  • 29 Januari 2011 - 16:17

    Kristi Beale:

    I'm guessing that this is where we comment? Sounds like a great trip. Take lots of pics. Glad you are writing in English. When you went to Peru I couldn't understand or contribute to your blog!

  • 30 Januari 2011 - 09:36

    Caroline Timmers:

    Hee Louise,
    Ik heb me per ongeluk afgemeld voor je reisverslagen maar wil je graag blijven volgen. Kun je me weer toevoegen? Verder natuurlijk onwijs goede reis gewenst! Ben jaloers...

  • 30 Januari 2011 - 12:02

    Sabien:

    Wat gaaf Louis!! Je gaat al bijna...!!Ik wens je een hele bijzonder mooie avontuurlijke reis toe, zal zeker je reisverlagen lezen! Daarna wordt het Peru..., heerlijke vooruitzichten toch. We houden contact en spreek en zie je na deze supergave reis. Heeeel veel plezier daar!!
    Veel liefs Bienx

  • 30 Januari 2011 - 13:09

    Hester:

    Het aftellen kan beginnen!!!!!!!
    Misschien kom ik je nog tegen voor je vertrekt.
    Zo niet, dan wens ik je bij deze een waazinnig leuke trip en ik zal je zeker volgen.
    Groeten van ons 4-en.

  • 30 Januari 2011 - 13:21

    Heidi:

    Nog 13 nachtjes............

  • 30 Januari 2011 - 13:32

    Chantal:

    Hoi Louise,
    Wat leuk dat je weer gaat reizen!!! Super. Ook wij zitten alweer 4 maandjes op Bonaire.
    Hoe lang ga je eigenlijk? Ben benieuwd naar je verhalen en foto's.

    Liefs Chantal

  • 30 Januari 2011 - 21:16

    Anne-Marie:

    Maak er een mooie reis van en ik ga je zeker volgen op wbj.nu!
    X Anne-Marie, Jean-Paul en alle kids

  • 01 Februari 2011 - 16:04

    Bram:

    Veel plezier lekker wijntje pakken bij 1 van de vele wijngaarden aan de oostkust van het Noordereiland. of walvissen bekijken bij Kaikoura. de franz josef gletsjer op. spelletje spelen in wanaka, bungee jumpen in Queenstown. met een boot door Hole in the rock bij bay of islands....zeg hoelang ga je eigenlijk om al dit moois te gaan zien.....ga genieten.

    fijne reis.

  • 04 Februari 2011 - 15:38

    Tit:

    we wensen jullie heel veel plezier liefs tit en dientje

  • 09 Februari 2011 - 07:42

    Diana:

    Ja lekker dus.....
    weer te laat, Louise, ik ga je volgen, kijk uit voor wilde dieren en lekkere beesten wahahaha
    dikke knuffel x di

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Louise

After South America, twice, and New Zealand, now going to Australia!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 146
Totaal aantal bezoekers 171434

Voorgaande reizen:

17 December 2014 - 22 Januari 2015

Going down under

13 Februari 2011 - 26 Maart 2011

Going to the Kiwi's!

30 November -0001 - 30 November -0001

Vrijwlligerswerk in Peru 2006 en 2007

Landen bezocht: