away from christchurch!!! - Reisverslag uit Geraldine, Nieuw Zeeland van Louise Schuur - WaarBenJij.nu away from christchurch!!! - Reisverslag uit Geraldine, Nieuw Zeeland van Louise Schuur - WaarBenJij.nu

away from christchurch!!!

Door: Louise

Blijf op de hoogte en volg Louise

25 Februari 2011 | Nieuw Zeeland, Geraldine

Hi guys, wanted to wirte a long story, but dobn't have much time right now.
Sitting in the library of Geraldine, about 80 km. south of Chrisrchurch.
We were lucky to get the camper earlier, long story how that happend, but tell you later.
We asre in Geraldine, Mike is with us. He is leaving sunday, so tomorrow nite he will take a bus to Christchurch.
Carin and I still didn't sleep very well. We hear and feel aftershocks all the time, eventhough they are not there. We have been in kand of a rollercoaster, non stop since the earthquake. When people from holland call us, we get very emotional and have to cry. Sometimes we laugh and make jokes, just to cheer our selfs up. We just take it day by day. Mike went rafting today, Csrin and I took a day "off" Just haning out and try to relax.
Not easy, because everytime I close my eyes, I am standing on the square and see the cathedral collapse in front of me. I dream about it, driving me crazy.
But hey, things can only get better now!
Thanks for all your support, it does us GREAT!!! We get emotional by reading all your comments.
For friends who want Carin'd email adress.
carinbakkum@live.com
OK, next time I wil write about the things we did before the earthquake, because we DID do some nice things. The tennis has been cancelld ofcourse and we saw the South African team her in Geraldine this morning. Everybody is getting out of Christchurch, it is way TOO dangerous there.
We try do continue our trip and keep you posted.
Dear friends and family, we love you!!!
Carin and Louise XXX

• 25 Februari 2011 - 03:06

Louise Schuur:

Forgot the mention, Carin doesn't have any luguage. All her stuff is in the hotel next to the hotel the Chancellor,that is about to collapse.
    Mike his stuff is in a hostel around the corner were my hostel was. His hostel is also about to collapse. They did get emergency pasports at the airport yesterday.
    Next story in a few days. XXX Lou

• 25 Februari 2011 - 03:19

Mama:

dag lieve lou, ik word om 4uur wakker en denk even kijken of er een bericht is en jawel hoor
    Gisteravond heb ik jullie nog gesproken, dus is er voor mij niet zoveel nieuws..
    Relax en geniet van alle mooie dingen om je heen.Dat zal zeker lukken.Papa en ik denken veel aan jullie.We verhhhhhhhhhhhhheugen ons op de volgende foto's
    Liefs van ons beide

• 25 Februari 2011 - 03:25

Carin:

lieve vrienden en kennissen,heel veel bedankt voor alle lieve berichtjes.ik wil even mijn nieuwe mail adres doorgeven carinbakkum@live.com.morgen zal ik meer schrijven,nu eerst bijkomen,tot gauw,liefs carin

• 25 Februari 2011 - 06:21

Helene:

Lieve Loutje,
    Wat een verhalen allemaal, just wanna send you lots of possitive vibes! XOXOX

• 25 Februari 2011 - 06:32

Stella:

nou meiden ,ik hoop dat jullie nog kunnen genieten van reis die jullie gaan maken met de camper.
    heel veel sterkte en ben benieuwd naar jullie foto s,want het ziet er prachtig uit.

gr stella

• 25 Februari 2011 - 06:53

Irma:

lieve meiden, fijn dat jullie in de camper zitten en de stad uit zijn. Nogal logisch dat jullie je zo voelen en laat het ook maar over je heen komen, die emoties !! Beetje huilen, lachen, boos worden, verwondering, dromen, jeetje het was en is nogal niet wat!!!!!! Mocht het niet lukken, vraag dan om hulp en praten met lotgenoten helpt altijd. Zeker daar in NewZealand waar iedereen het misschien nog beter begrijpt dan hier! Probeer te relaxen en te genieten van alle mooie dingen om jullie heen. En net wat Carin mij schreef, spullen zijn maar materiaal, jullie zijn er NOG! Als ik iets voor jullie moet doen, hoor ik het graag. CArin, ik ga aan de slag voor jou en email je de details!
    Heel veel liefs en sterkte vanuit een druilerig Nederland. Wel een goede reden om nog niet naar huis te komen :-)

• 25 Februari 2011 - 07:18

Mirjam Hildebrand:

Er wacht nog ontzettend veel moois op jullie in Nieuw Zeeland. Je zintuigen zullen het dan vanzelf gaan overnemen van je emoties. En voor nu, volkomen normaal dat je je zo voelt en de herbelevingen. Laar het maar even.
    Liefs Mirjam

• 25 Februari 2011 - 07:36

Marjolein:

Hoi Lieve Lou en Ca,
    Wat goed om te horen dat jullie de camper toch al hebben en weg zijn uit de stad. Ik hoop dat jullie nu kunnen gaan genieten van al het moois om je heen. Laat die tranen ook af en toe maar lekker vloeien, moet er toch uit. Leuk dat jullie naar Geraldine zijn , vergeet niet om naar dat bakkertje te gaan waar Ton en het over had :-)
    Nou meiden nogmaals ga lekker genieten, en zoals jullie zelf zeggen from now things only get better!!!!!!!!!!!!
    Liefs knuffel Mar

• 25 Februari 2011 - 08:01

Eva:

Lieve dames,
    Niet te bevatten, de start van jullie reis! Ik denk en voel met jullie mee hoe die nachtmerrie met jullie vertrek uit Christchurch hopelijk stukje bij beetje wat naar de achtergrond zal raken. Gelukkig hebben jullie nog veel te zien, te doen en mee te maken om het beeld van jullie vakantie wat op te fleuren. Al zal het er natuurlijk altijd zijn.
    Goed dat jullie samen huilen, lachen, en grappen maken en er voor elkaar zijn. Dat moet ook!
    Dikke lieve zoen aan jullie, big hug, en LEEF XXX!

• 25 Februari 2011 - 08:13

Monique:

Super dat jullie de camper hebben! Nu proberen om toch van de leuke dingen te genieten! Verheug me op jullie nieuwe foto`s! Rustig aan!
    X

• 25 Februari 2011 - 08:22

Edmée:

Hey Lou, wat een bericht weer...kippevel. Gelukkig ben je daar niet alleen. Dat lijkt me, ondanks alle heftigheden, erg fijn. Wat goed dat jullie de camper hebben. Nu maar proberen vooruit te kijken en hopen dat de heftige beelden een beetje op de achtergrond raken.

• 25 Februari 2011 - 08:28

Sylvia:

Ben echt heel blij dat jullie weg zijn uit Christchurch! Inderdaad het kan alleen maar beter worden vanaf nu. Kan me voorstellen dat je de emoties niet zo snel kwijt bent, neem de tijd. Gelukkig hebben jullie elkaar... Geniet van de kleine mooie momenten, meer kan ik jullie ook niet adviseren... Heel veel sterkte, in gedachten ben ik constant bij jullie. XXX

• 25 Februari 2011 - 09:38

Corry:

Blij te lezen dat jullie de camper hebben en nu buiten CC zijn. Wat zal er veel door jullie heengaan deze dagen. Hoop dat jullie een beetje tot rust kunnen komen in de natuur. Alles heeft zijn tijd nodig. Het is niet niks wat jullie hebben meegemaakt. Carin, het mailtje naar je nieuwe e-mailadres kwam terug. Louise, wat geweldig dat je ons via dit verslag zo goed op de hoogte houdt. Bedankt daarvoor! Jullie zijn geweldig meiden. Veel liefs,

• 25 Februari 2011 - 09:48

Tit En Dientje:

fijn dat jullie de camper hebben probeer de draad weer op te pakken en te genieten vergeet niet je emoties te laten gaan praten lachen en huilen knuffel tit en dientje

• 25 Februari 2011 - 10:50

Diana V. Roon:

Hey meiden!

Fijn dat jullie van Christchurch weggaan, op naar mooie gebeurtenissen!
    Wel flink balen dat al de spullen van Carin weg zijn zeg! Hopelijk komt dat nog goed!
    Het was wel heel apart om jou Lou, op Telegraaf.nl te horen praten en jouw naam erbij te lezen en je foto te zien. Bizar!
    Good luck met de camper en jullie vervolg op de reis,
    liefs, Diaan.

• 25 Februari 2011 - 12:05

Anne-Marie:

Lieve Lou en Carin,
    Jullie hebben echt een engeltje op jullie schouders gehad! Ik zal voor jullie duimen dat hij nog even blijft zitten en jullie nog een paar hele mooie weken bezorgt!
    Liefs Anne-Marie

• 25 Februari 2011 - 14:43

Anneke & Ton:

Héééééé, Kuipje uit Tibet meldt zich ook.
    Kan niet uitblijven, hè, deze Nieuw Zeelandkenner.....
    Nou, dames, neem dat maar serieus, want Robin geeft altijd gouwe tips............

• 25 Februari 2011 - 15:09

Mandy:

Blij dat jullie weg zijn uit Christchurch en dat het gelukt is om de camper eerder te kunnen huren(blijkbaaar niet zonder slag of stoot)! Bestaat er nog een kans dat Carin en Mike hun spullen terug krijgen? Gelukkig is met jullie alles in orde! Ik hoop dat jullie een beetje kunnen ontspannen en gaan genieten van alle mooie dingen!
    Liefs Mandy

• 25 Februari 2011 - 15:13

Cornelie:

Hola Louise,
    ¿Qué tal estas? Ojalá todo va a mejorar. poco a poco.
    Disfrutaló de las cosas que viene en tu camino y relájate.
    Un beso muy fuerte xxxx
    Cornelie y sus tres hombres guapos

• 25 Februari 2011 - 22:47

John & Nicky:

Hoi meiden, een beetje late reactie van ons maar wij waren er ook even lekker een weekje tussenuit....
    We hoorden natuurlijk dinsdag wel al van Irma over de aardbeving en we waren blij te horen dat jullie ongedeerd zijn!! Vanuit ons vakantie adres hadden we geen internet dus vandaar dat wij nu pas kunnen reageren....Jeetje wat een afschuwelijke en onwerkelijke ervaringen allemaal, we hebben net al je eerdere verslagen gelezen en we kunnen ons voorstellen dat jullie er even helemaal doorheen zitten.....Nu toch maar proberen om te genieten van al 't moois dat jullie vanaf nu gaan meemaken!! ;o))
    Dus kop op en lekker toeren met de camper, we denken aan jullie ,
    liefs xx vd Boompjes

• 26 Februari 2011 - 13:08

Yolanda:

Meiden heerlijk dat jullie in de camper zitten. Toch maar proberen er van te genieten zal wel lastig zijn af en toe. Hier heel veel regen is dus ook niet allles.
    Denk aan jullie zelf X

• 27 Februari 2011 - 20:18

Jeroen:

Ha Loes, was even in retraite dit weekend in België, praat ik je later graag ove bij. Fijn dt jullie alles een beetje achter hebben kunnen laten. Geniet van alles wat je ziet en van elkaar. Take care!
    Spek

• 28 Februari 2011 - 00:41

De Kramers:

Hoi Louise, we volgen je op de voet en leven mee. Lijkt ons vreselijke ervaring, zo'n beving met al die naschokken. De grond wordt ook figuurlijk onder je vandaan getrokken. Geen leuk begin van jouw Kiwi reis. Ik realiseer me dat er een Nederlandse familie van school nu tijdelijk in Christchurch woont. Ze heten Van Beusekom. Kan nagaan wat hun adres en e-mail is als je dat wilt. Hou je haaks! De Kramertjes (Bets, Juul Flip en ouders)

• 01 Maart 2011 - 09:21

Irma:

Veel plezier meiden! Geniet van al het moois en veel lol samen! :-) liefs vanaf Schiphol