day after - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Louise Schuur - WaarBenJij.nu day after - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Louise Schuur - WaarBenJij.nu

day after

Door: Louise

Blijf op de hoogte en volg Louise

23 Februari 2011 | Nieuw Zeeland, Christchurch

Hi guys,
just a short note for you to let you know what's going on.
We have to leave to hostel, cause there is no water, so no showers, no toilet etc.
I can't get a hold of Carin and the other people that I know thru frinds.
So I am going to the hagly park where the shelter is for people that don't have a place. Hopefully in the mean time I can get a hold of Carin, Nico, Joop or Cat.
I slept an hour and a half maybe, there were lots of aftershocks and I really feel like shit. Can cry when I think about it.
It han't got into me yet I think how lucky I have been. And also that it is really terrible what's going on here.
I hope I fins a plce with some people tonite.
I keep you posted.
And I didn't hear myself on the telegraaf site yet. No headphones here. Did read it and also read the NOS article.
Guess everybody knows who I am right now!
Friends, thanks for all the support, it ain't over yet, but hopefully soon!
Love Lou

• 22 Februari 2011 - 20:38

Marjolein:

Potverdikkeme Lou, wat een K... situatie joh...ik hoop dat je snel een plek vindt om verder te overnachten en jullie snel weg kunnen uit de chaos. De hele dag heeft het door mijn hoofd gespookt, veel contact onderling hier, dus er wordt heel erg veel aan jullie gedacht, ik hoop dat het toch een klein beetje steun geeft.
    Hou je taai daar!!!!!!!!!!!

Liefs dikke knuffel Mar

• 22 Februari 2011 - 20:48

Gaby:

Lou hou vol!

• 22 Februari 2011 - 20:56

Helene:

Pffff..... en je hebt er zoooo naar toe geleefd! Hang in there girl! We think about you! XXX

• 22 Februari 2011 - 21:24

Anneke & Ton:

Bizar dat we al schrijvend mooie foto's van Cathedral Square hiernaast zien.....
    Louise, hou je haaks. Hoop dat je er snel in slaagt om de camper te bemachtigen.
    Anders spring je in de bus en zoek een rustig hostel rond Tekapo, Queenstown, Wanaka.
    Even ver weg van de ellende. Het is daar prachtig en jullie verdienen het om ook rust te hebben.

• 22 Februari 2011 - 21:31

Bram:

Lou, ik krijg vanuit Nederland David niet te pakken ik heb 'm al wel een mailtje gestuurd of die aangekomen is weet ik niet. laat je het me nog weten hoe en wat.

suc6 en dikke knuf,

• 22 Februari 2011 - 21:42

Philippe:

Nou meid hou je taai...makkelijk gezegd maar weinig keus! laat z.n.m weten als jij carin gevonden hebt . Wij hebben de belden op TV gezien en inderdaad vreselijk . Heel veel sterkte Phil en Marco

• 22 Februari 2011 - 21:54

Ingrid L:

Heftig, was blij dat je meteen een berichtje plaatste dat het goed met je gaat. We leven erg met je mee. Hou je taai, ik hoop dat je snel een plek vindt om een beetje tot rust te komen en alles van je af te praten. En dat je snel contact met je vrienden hebt. Dit is niet wat je wil meemaken.

• 22 Februari 2011 - 21:54

Marjon Van Someren:

de beelden op tv zijn vreselijk ookal zien we steeds dezelfde beelden.
    heel veel sterkte...geen idee hoe de rest van t zuidereiland is ...daar wordt niks over gezegd.

sterkte..sterkte ook voor Carin...heb haar gesms t maar niks meer gehoord.
    Het ned consulaat is ook beschadigd maar hoop dat ze nog kunnen werken voor jullie.
    We duimen voor jullie en steken een kaarsje op.......en voor de mensen onder het puin..
    liefs marjon

• 22 Februari 2011 - 21:57

Bram:

Hoi Lou,

Ik heb Susan de vrouw van David aan de lijn gehad ze zitten in het gebied van CHCH dat nog redelijk ongeschonden is ze hebben nu al 450 naschokken gehad. als je ze te pakken kan krijgen met het telefoon nummer wat ik je gaf zullen ze kijken of ze je kunnen helpen. Ze zeiden ook dat de stad afgegrendeld is met militaire om plunderingen te voorkomen. let goed op jezelf en je spullen. ze vertelde ook dat veel inwoners toeristen zoveel mogelijk hulp bieden omdat zij ook geen kant op kunnen.
    ik hoor het wel van je

• 22 Februari 2011 - 22:42

Stella:

heel veel sucses met vinden van een slaapplaats en hopen dat je vriendin kan bereiken.
    hou je goed

gr stella

• 23 Februari 2011 - 04:44

Rian:

Hou je taai!

• 23 Februari 2011 - 06:34

Irma Boom:

Lieve meiden, wat een toestand. Leef met jullie mee hoor. En wat heel naar toch dat jullie elkaar nu niet kunnen bereiken. Begreep van Tit dat Carin emailt omdat ze ook haar oplader niet heeft, ze mocht het hotel niet meer in en zit bij Nederlands gastgezin, zonder al haar spullen dus!! Probeer haar dus even te emailen, misschien dat dat werkt! Liefs en sterkte

• 23 Februari 2011 - 08:38

Corry:

Ik heb Carin ook een mailtje gestuurd want we hebben haar nieuwe tel.nr. in Nieuw Zeeland niet.
    Als ze haar e mail kan gebruiken, weet ze dat je in een shelter in Hagly Park bent en dan kan dat gastgezin waar Carin is mogelijk jou ook snel ophalen. Houd moed hoor en hopelijk zien jullie elkaar spoedig.
    Ik denk aan jullie, liefs,

• 23 Februari 2011 - 08:39

Tit En Dientje:

lieverd wat naar dat je geen kontakt met carin kan krijgen misschien is bij die mensen waar ze zit wel de stroom uitgevallen waardoor ze ook niet kan mailen of bellen. ze heeft wat ik dan weet geen oplader van eigen telefoon bij dr ligt nog in hotel of ze is te druk met haar team bezig .ik heb haar gemailt dat ze kontakt met je moet opnemen of tel nr. doorgeven van waar ze nu zit.Wat verschrikkelijk wat je allemaal meemaakt wat een ellende voor al die mensen en verdriet, wat gaan jullie nu straks doen ? we hebben hier gehoord dat de noodtoestand is uitgeroepen over het hele land.we wensen jullie sterkte en leven met je mee. heel veel liefs tit en dientje.

• 23 Februari 2011 - 08:46

Monique:

Lieve Lou,

Ik denk aan je! Hou je taai!
    Dikke kus!

• 23 Februari 2011 - 09:34

Stanley & Ina Thomas:

Lieve Louise,

We leven met je mee.
    Houd je taai.
    Goed om te lezen dat je anderen nog hebt kunnen helpen. Dat is jou wel toevertrouwd.
    Heel veel sterkte,

Ina en Stanley

• 23 Februari 2011 - 09:38

Esther:

Hey Lou,

wat een drama zeg en ook nog zonder je vriendin.
    Anders hadden jullie nog een beetje steun aan elkaar.
    Hou je haaks en hopelijk kunnen jullie snel weer genieten

• 24 Februari 2011 - 15:22

Hester:

He Louise, Hou je taai meid, wat een ellende! Hoop dat je gauw verder kan waar het wel rustig is. Was gisteren bij m'n ouders en die hadden een stuk in de krant ( het AD ) over de tragedie in N-Z, met een een stukje + foto van jou erbij! Ik zal het voor je bewaren. Sterkte en toi,toi,toi.
    Liefs.