FOTO´S! - Reisverslag uit Cusco, Peru van Louise Schuur - WaarBenJij.nu FOTO´S! - Reisverslag uit Cusco, Peru van Louise Schuur - WaarBenJij.nu

FOTO´S!

Door: Louise

Blijf op de hoogte en volg Louise

28 Februari 2006 | Peru, Cusco

Hola amigos! Eindelijk is het me gelukt om foto´s te plaatsen. Ze staan bij de vorige 2 berichten, so enjoy!
Verder wil ik even zeggen dat het me heel goed doet om al jullie reacties te lezen! Helemaal leuk gewoon! Ook de persoonlijke e-mails lees ik met veel plezier! Beantwoorden gaat iets trager dan berichten op deze site zetten. Verder gaat het helemaal weer goed met me. Zat zaterdag ff in een dippie, maar was daar ´savonds alweer uit! ¨snachts meer dan 13 uur geslapen, dus ben uitgerust. Gister was het carnaval en dan is het de gewoonte hier om elkaar met waterbalonnen en emmers water te bekogelen. Kreeg dan ook de volle laag, zodra ik de taxi uitstapte! :badgrin: Vanmorgen eerste spaanse les, was erg leuk. Samen met een andere nederlandse hebben we les. Heb er een goed gevoel over. Met haar vanmiddag op stap geweest en nog meer vrijwilligers ontmoet. Zoals jullie lezen, alles goed hier. Dit was even een korte update, moet nodig naar huis, dinner is al koud denk ik :-)
Hasta luego.
Liefs Louise

  • 28 Februari 2006 - 02:08

    Mirjam:

    ola ....En dan weet ik het niet hoe je het schrijft in het spaans:-) maar hoe gaat het met je? dipjes horen er helaas bij, maar gelukkig gaat het alweer beter en vermaak je je goed. Erg leuk om te zien waar je nou verblijft. echt heel anders dan waar ik ben. Heel veel plezier en stuur ff wat spaans door, ik kan hier wel wat spaans gebruiken met die gekke mexicanen;-)
    xxxxxxxxxx veel liefs M

  • 28 Februari 2006 - 06:19

    Bregje:

    Leuk die foto's, ziet er allemaal prima uit, vooral je slaapkamer; mooi roze en paars is niet lelijk ha ha!! En wat is het verhaal bij die 12-hoekige steen dan???
    En nog meer aan carnaval gedaan dan watergevechten??
    Groetjes!!

  • 28 Februari 2006 - 09:24

    Hilde:

    jeetje, wat een leuke foto's en voor iemand die een echte azieganger is zo totaal anders en lijkt zeer uitnodigend. en dipjes horen er inderdaad bij maar waar is dat niet.
    dus vooral genieten en veel plezier hebben.
    leuk je verhalen te lezen

  • 28 Februari 2006 - 10:42

    Bram:

    wat een feeste der herkenning die foto's ik wou dat ik er ook weer was. even een reactie op een paar foto's bij de foto over de daken bij het plaza 'd armas heb je rechts de balkons op het plein de meest rechtse op de foto heeft een leuk cafe en perfect uitzicht over het plein en als je bij de 12 hoekige steen naar boven loopt en de kerk rechts laat liggen en jij gaat links vind je na 50 meter aan je rechter hand La Bodega een heerlijk restaurant gerunt door vader,moeder en 2 dochters iets verder op is het hotel waar ik zat gerund door nederlanders. maar wat een mooie foto's ik blijf je volgen meid dikke knuffel, bram

  • 28 Februari 2006 - 16:38

    Mathieu:

    ik ben blij voor je dat je t daar een beetje naar je zin hebt. hier gaat t ook goed, vooral met eten!! t is hier wel een beetje saai zonder jou, maar dat komt wel weer goed. hier hagelt het tenminste, en ook sneeuw. je bent nu iniedergeval beter af daar in Peru, gezien t weer. Ik hoop je snel weer te spreken op msn. veel liefs van mij!!!

  • 28 Februari 2006 - 17:50

    Eric:

    Louise,
    we hebben elkaar niet meer gesproken op de valreep, maar ik hoop dat dit je goed gaat bevallen (waar ik overigens alle vertrouwen in heb) en dat je van dag tot dag zult genieten van een heerlijk verblijf daar! Tot... ?
    Eric.

  • 28 Februari 2006 - 19:08

    Jeroen:

    Zeg Loes,
    slaapt die lama ook bij jou op de kamer? Lijkt me best gezellig zon dier naast je aan de bar. Wanneer gaan we het eerste hoofdstuk uit het studieboek overhoren?
    Liefs uit Muiden, Spek

  • 28 Februari 2006 - 19:40

    Marco Peters:

    Loulou,
    Leuke foto's. Vooral die in Cusco, geweldige kleding en het ziet er erg gezellig uit. By the way, waar ken jij mathieu van? Ken hem van vroeger, it's a small world after all. Groetjes en nog veel plezier.

  • 28 Februari 2006 - 20:05

    Mark Alexander:

    ik weet het niet, maar volgens mij werd je gewoon ge-stalked door die lama hoor Loes!. Mooie foto's!

  • 28 Februari 2006 - 21:41

    Helene:

    Hey loutje,
    Cool man die foto's!! Vooral dat je een stroopwafel bij je kopje thee hebt liggen (voel je je weer even thuis zeker). Zo te zien heb je niet stil gezeten en het lijkt me daar erg mooi zo te zien. Echt te gek wat je doet hoor. Go girl!! Succes met je spaans. Dikke kuzzz, Helene

  • 28 Februari 2006 - 21:51

    Rj:

    Hola Louise, buenos dias!como esta? adonde va usted? hasta luego amigo!

  • 01 Maart 2006 - 08:29

    Hans Deen:

    Louise,

    op de website van Cafe Lokaal heb ik de link voor je website laten staan hoor!!!! Heel veel succes verder

  • 01 Maart 2006 - 12:15

    Anne-Marie:

    Wat een mooie foto's! Hartstikke leuk om te zien, zou er zo naar toe willen. Geniet maar lekker van je reis, want voor je het weet is het om ook.
    Toen ik in Australie zat, heb ik iedere dag iets opgeschreven in een soort dagboek. Waarschijnlijk doe je dit al, maar dat is erg leuk voor later. (je vergeet zo snel van die kleine dingetjes!)
    Veel plezier verder!!!

  • 01 Maart 2006 - 13:41

    Simone:

    Hey Louise!

    Leuk om je zo te volgen in Peru! De fotoos zien er mooi uit! Nog even en je bent helemaal gewend daar! Succes met je spaanse les!
    groetjes Simone

  • 01 Maart 2006 - 17:39

    Mathieu:

    ff wat anders, mn comp. is weer naar de klote, en het word dan echt kut om met je in contact te komen! ik ga wel elke dag bij mn ouders proberen. ik hoop alleen niet dat je dan te laat op de pc bent!! godver.......... dit is echt balen! maar ik zal je nog wel spreken!!! heeeel veel liefs van mij! kus Mat

  • 01 Maart 2006 - 21:08

    Mark Alexander:

    Nou Mathieu, je bericht is duidelijk... veel succes met die kutcomputer van je dan maar! ;-)

  • 02 Maart 2006 - 10:38

    Bianca:

    Hoi lou,

    Leuk man die foto's. Jeetje wat is het daar onwijs anders. Wel verwacht, maar toch vreemd om te zien dat jij daar nu bent. Wij hebben vandaag sneeuw. Dus een lekkere wandeling geaakt vanmorgen vroeg. Als het nog meer gaat sneeuwen kunnen we met de kinderen sleeen. Succes met je spaans en de mannen. Kus

  • 02 Maart 2006 - 17:18

    Monique:

    leuk om al die foto's te zien! Je bent wel een beetje wit hoor lou tussen al die donkere mensen! kus

  • 03 Maart 2006 - 09:37

    Irma:

    Lieve Lou,
    Dat ziet er echt fantastisch uitop die foto's!Herken enkele dingen uit de boeken. Blij dat je weer uit je dip bent, haha!!Hoe is het weer daar?liefs, Ir xx

  • 03 Maart 2006 - 09:41

    Irma:

    ola buenas dias! Que tal?
    Hoi lieve Lou, blij dat je dip maar van korte duur was!Niets voor jou zo'n dipje natuurlijk! He, het ziet er echt fantastisch uit op die foto's! Hoe is het weer eigenlijk?
    liefs,Ir xx

  • 03 Maart 2006 - 12:43

    Annemieke:

    Hoi Louise, jeetje mina en dan ben je gewoon echt weg!!Vreemd hoor. Lijkt me ook wel raar als je zo op schiphol staat en afscheid neemt van vrienden en familie omdat je weet dat je 3 maanden wegbent. Het ziet er echt geweldig uit en ik hoop dat je het onwijs naar je zin hebt. Foto's zijn ook geweldig. Nou heel veel plezier en we horen snel weer van je. Groetjes Annemieke

  • 03 Maart 2006 - 15:54

    Thea Rozemeijer:

    hoi louise,
    prachtig om je verhaal te lezen en daarbij de foto's!
    ik vind het een stoer avontuur en goed voor te stellen hoe je de eerste dagen nog behoorlijk moest wennen aan eigenlijk alles!

  • 03 Maart 2006 - 19:48

    Tilly:

    Hola,effe een dipje en weg is ie dan,leuke fotos wanneer zien wij jou in deze kleding?Spaanse les gaat goed en je zit bij een leuk gastgezin.Had je moeten weten van het carnaval dan was je in je 2/delig badpak gegaan.Geniet van al het moois om je heen,xxxTil.

  • 04 Maart 2006 - 13:13

    Hannah, Brody, Ailsa & Guus:

    Wat een mooie foto's! Hannah vindt de gekleurde kleren van de vrouwen helemaal mooi! En Guus zegt dat het uitzicht vanaf de school bijna net zo mooi is als het uitzicht bij de vuurvliegjes! ;-)

    groetjes!

  • 05 Maart 2006 - 15:11

    Van Bas En Tom:

    Tom heeft zojuist 8 stappen gezet! Dikke kus van Bas

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Peru, Cusco

Louise

After South America, twice, and New Zealand, now going to Australia!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 103
Totaal aantal bezoekers 171434

Voorgaande reizen:

17 December 2014 - 22 Januari 2015

Going down under

13 Februari 2011 - 26 Maart 2011

Going to the Kiwi's!

30 November -0001 - 30 November -0001

Vrijwlligerswerk in Peru 2006 en 2007

Landen bezocht: