Back in town!!! - Reisverslag uit Kalmthout, België van Louise Schuur - WaarBenJij.nu Back in town!!! - Reisverslag uit Kalmthout, België van Louise Schuur - WaarBenJij.nu

Back in town!!!

Door: Louise

Blijf op de hoogte en volg Louise

23 December 2007 | België, Kalmthout

Ja wel, ik ben weer terug van weggeweest! Al weer 2 weken in het koude Nederland! Nou, ik kan je wel zeggen dat het flink wennen is!!!
Momenteel een paar dagen bij mijn ouders in Belgie, even heerlijk relaxen en genieten van even helemaal niets hoeven! Heerlijk!
Ben nl. alleen maar druk geweest met van alles en nog wat sinds ik terug ben. Gelukkig hoef ik pas 7 januari te beginnen met werken! :biggrin:
Toch vreemd om weer terug te zijn. Zoveel meegemaakt tijdens onze reis en heel veel indrukken opgedaan en nu ben ik hier en aan de ene kant is het alsof ik niet weg ben geweest. Iedereen heeft hier zo zijn eigen bezigheden en ik val daar meteen weer in.
Aan de andere kant denk ik, wat doe ik hier........ Ben weer terug in het voor mij toch wel erg burgelijke leven! Heb maanden genoten van mijn leven daar en dan is het best moeilijk om opeens hier weer te zijn!
Maar goed, alles went zeggen ze ...
:biggrin:
Binnenkort komt er nog een update over het Circa project. Krijg nl. nog foto`s van het huis wat ik heb laten opknappen.
Verder heb ik nog meer up-dates, maar daarover later meer in een volgend stukje! Jullie zijn dus nog niet van me af! :biggrin:
Kerst kaarten doe ik dit jaar niet aan, dus bij deze heel fijne dagen en een heel goed en gezond nieuwjaar!
Geniet van het leven, doe de dingen die je wilt doen en volg je hart!
Hierbij laat ik het voor nu.
Hasta luego!
Liefs Louise

  • 23 December 2007 - 12:35

    Patrick:

    He Louise,

    Ook jij fijne Kerstdagen en een geweldig 2008!

    Groetjes Patrick

  • 23 December 2007 - 12:40

    Jolijn:

    Erg genoten van je verhalen. En mooie uitspraak aan het eind!!! Dan beginnen de reisplannen wel weer te kriebelen haha.
    Succes met aclimatiseren en wennen in ons koude kikkerlandje. En fijne feestdagen en super 2008!!
    Liefs Jolijn

  • 23 December 2007 - 13:04

    Diana:

    He die Lou!
    Ja, we zijn weer helemaal terug in Holanda! En het leven hobbelt weer lekker door! Ik zo weer aan de slag....helemaal weer terug! Tot gauw en alvast fijne dagen en de groetjes aan de familie!
    Een dikke beso van mij!

  • 23 December 2007 - 15:53

    Bram En Corine:

    Dag meissie,

    We gaan je zien dit jaar en welkom thuis.

    Knus,
    B&C

  • 23 December 2007 - 16:30

    Esther H:

    He Louise,

    Ook ik heb genoten van al je verhalen. Fijne kerstdagen en een gelukig nieuwjaar!
    Spreek je snel!

    Esther

  • 23 December 2007 - 16:42

    Ingrid:

    Gezellige Kerstdagen en een goed,gelukkig en gezond 2008.
    Ben benieuwd waar je aan het eind van het jaar bent........

  • 23 December 2007 - 19:13

    Emilie Uit Belgica:

    Dag Louise,

    Ik heb al je gebeurtenissen van dichtbij gevolgd en ik moet zeggen... ik kan niet wachten om terug te keren. 29 juni is het zover. Dan ga ik terug samen met mijn vriend. Het is wel maar voor één maand maar toch. We gaan voor 1 week naar cusco en dan reizen we door naar Chili-Argentinië. In Buenos Aires vliegen we terug naar België. Heb je tips voor ons ivm het vervoer tussen Cusco en Argentinië? We zouden de bus nemen, maar is dat te doen?
    We horen elkaar wel nog via msn hé!

    Alvast een prettige kerst en een gelukkig 2008!

    Groetjes,
    Emilie

  • 24 December 2007 - 14:10

    Anita:

    Hé Louise !!!

    Welkom terug in Nederland. Kan me voorstellen dat je wel weer moet wennen. Iedereen heeft het ook maar druk hier. Ik doe daar ook aan mee hoor.
    Ik hoop je gauw weer echt te spreken.
    Geniet nog maar lekker bij je ouders.
    Hele fijne dagen en een hele dikke pakkerd van ons allemaal (Frank, Anita, Fons, Lucie, Maurice en Lisanne)

  • 25 December 2007 - 10:33

    Tilly:

    Hola Louise,ja daar zit je dan in een landje vol met regels,maar wie weet wat de toekomst jou nog zal brengen?Genieten met de fam.en sluit mij helemaal aan bij de rest alleen maar goede wensen en gezondheid in het nieuwe jaar.Hasta la vuurwerk,liefs Tilly.

  • 25 December 2007 - 23:29

    Esther B.:



    Welkom terug!! Hele gezellige kerstdagen en alle goeds (met veel reizen) in 2008!!!!
    Veel groetjes,
    Esther

  • 27 December 2007 - 22:13

    Annelies:

    He loutje, ik heb je net nog gesproken, maar in ieder geval bij deze alvast de allerbeste wensen voor je, vooral gezond, en genieten hé! we spreken elkaar gauw weer, tot dan, hou je taai!!

    dikke kus

  • 28 December 2007 - 18:14

    Stella:

    leuk dat je weer terug bent.wij wensen jou een te gek 2008.zie je samen met mireille en amiran een hapje eten.
    gr uit schermerhorn

  • 09 Januari 2008 - 13:43

    Ilse:

    hoi loesje, had je al even gesproken op de msn,de beste wensen voor 2008 en waar ga jij dit jaar weer op broeien en ondernemen loes?ben weer benieuwd!veel liefs ilse

  • 08 Mei 2008 - 02:32

    Mayra:

    hola luisa q tal soy mayra d eremar cusco esmi msn yassira_6_98@hotmail.com besos a diana chau cuidate

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Kalmthout

Louise

After South America, twice, and New Zealand, now going to Australia!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 128
Totaal aantal bezoekers 171391

Voorgaande reizen:

17 December 2014 - 22 Januari 2015

Going down under

13 Februari 2011 - 26 Maart 2011

Going to the Kiwi's!

30 November -0001 - 30 November -0001

Vrijwlligerswerk in Peru 2006 en 2007

Landen bezocht: