YEP, Zit nu echt in Peru! - Reisverslag uit Lima, Peru van Louise Schuur - WaarBenJij.nu YEP, Zit nu echt in Peru! - Reisverslag uit Lima, Peru van Louise Schuur - WaarBenJij.nu

YEP, Zit nu echt in Peru!

Door: Louise

Blijf op de hoogte en volg Louise

24 Februari 2006 | Peru, Lima

Ja ja, ik zit hier in een snikheet Lima! Word morgenochtend om 4 uur! al opgehaald, want mijn vlucht naar Cusco gaat om 5.50 uur! Ben nu al meer dan 24 uur onderweg geweest, dus naar Cusco wordt een eitje! Is een klein uurtje vliegen.
Maar goed, het afscheid op Schiphol.... Werd begeleid naar de paspoort controle door pa, ma, Mathieu, Mar, Ir, Flip, Knup, R.J. en Irma Z. Natuurlijk nogal emotioneel. Iedereen zoenen, de één wat meer dan de ander, :badgrin: en ja hoor, daar ging ik. Heb mezelf mar verwend met een lekker luchtje! Vlak voordat ik het vliegtuig moest instappen, kreeg ik het een beetje héél moeilijk! ff sms-sen, dus ik werd meteen opgebeld door Ir. Dikke tranen. ging dan ook lekker potje janken. Daarna Flip en Mathieu ook nog gesproken en toen stond ik nog alleen, iedereen zat al in het vliegtuig en ik zat daar nog! ;-) Maakt niet uit, voordat ik het wist zat ik in Frankfurt. De vlucht naar SaoPaulo ging eigenlijk best wel snel. Bijna 12 uur vliegen, maar met een paar slaappillen,
(bedankt Aadje!), ging het goed. De berichtjes uiteraard geluisterd die op me mp3 speler staan, naar muziekje luisteren en af en toe lekker emotioneel worden.
In SauPaulo heb ik maar liefst 5 uur rond gedwaald, want naar Lima hadden we vertraging. Geen internet mogelijkheden en er was geen moer te doen. Ben wel nog getuige geweest van een echtelijke ruzie, hihi, jong stel die net reisgids van Chili hadden gekocht, maar ik denk dat ze het daar niet over eens waren! Liep een beetje uit de hand. Ik heb het even gesust en alles is weer koek en ei tussen die twee!
Nou mensen, ik zit nu dus in Lima, werd opgewacht door iets van 30 mensen met allemaal naambordjes, maar mijn naam sprong er natuurlijk meteen uit! :badgrin: Het is hier bloedje warm, maar ik ga zo toch maar even de straat op om te kijken of ik ergens wat kan eten. Als ik de straat uitloop, ben ik bij de oceaan! Onwijs gaaf! Ik zou zeggen, genieten jullie lekker van het weer in Holland, ik geniet hier wel!
tot in Cusco.
Adios y hasta luego
Louise

  • 25 Februari 2006 - 02:05

    Mirjam:

    hey lou, geweldig je bent er bijna, erg leuk om te lezen,ik moet meteen aan mijn afscheid denken op schiphol(ook erg emotioneel, nou ja je kent me he;-) )
    geniet van het mooie weer (hier is het rond de 22 graden, he wat naar!!!).
    heel veel liefs mirtje.

  • 25 Februari 2006 - 07:21

    Frank Bijenveld:

    Nu zitten we aan de zelfde kant van het water ;-) Hier ook lekker bakken in de zon, maar bij jouw vast heter ! Nog een klein vluchtje, dan ben je er...

  • 25 Februari 2006 - 07:49

    Tilly:

    Hola,geweldig je bent er en nu nog dat hele kleine stukje.Weer is hier oke-zon +3-koude wind-op naar de sneeuw.Schaatsen-Jan goud-Carl brons.Laat alles lekker op je afkomen en geniet met volle teugen ervan,Tillyxxx

  • 25 Februari 2006 - 08:01

    Anne:

    heej louise, jouw avontuur is van start!! veel geluk daar aan de andere kant van de wereld. knuf anne

  • 25 Februari 2006 - 08:50

    Peter Te Pas:

    Het is begonnen !!! Super veel succes en plezier. En geniet inderdaad maar van het weer daar... Veel te koud hier.

  • 25 Februari 2006 - 09:26

    Es Verschoor:

    Hoi Lou,
    Wat het weer betreft zou ik willen dat ik ook in Peru zat(het werk eigenlijk ook)alleen zou ik Rene en de kinderen dan teveel missen.Heel veel plezier en succes.Tot over 3 maanden.Ik kijk nu al uit naar je verhalen.Groetjes, Es en aanhang.

  • 25 Februari 2006 - 09:49

    Charlotte, Bas En Tom:

    Ha, fijn dat je goed bent aangekomen. De jongens missen je nu al. Tom is weer in loopstaking :-)
    groeten van ons allemaal

  • 25 Februari 2006 - 09:50

    Marjolein:

    Hey Loutje,
    Ben blij voor je dat je weer gezellig schrijft klinkt goed beter dan de smsjes op schiphol, jammer dat je telefoon daar in lima niet werkt had je net nog een smsje verstuurd.Geniet van het weer daar hier is het nog steeds koud maar wel een lekker zonnetje.Goeie vlucht naar Cusco. Oja misschien een schrale troost maar de uitzwaaiploeg had het hier en daar ook moeilijke hoor.
    Nou meid ga lekker genieten daar in Cusco.
    Liefs Mar

  • 25 Februari 2006 - 12:33

    Bregje:

    Hé die Louise,
    zat vanmorgen nog aan je te denken!!! Klinkt allemaal prima, ben vooral blij te lezen dat je reis(met drugs ha ha) goed verlopen is. Net even de zon ingeweest, ja warempel hij schijnt! met een straf windje zodat het ERRUG fris aanvoelt. Maar wie weet is dit de voorzet van de lente en begrijpen we jouw verhalen over zon &zee straks een beetje beter. Geniet ze,
    KUS

  • 25 Februari 2006 - 13:45

    Leonie:

    Hey lou!!

    Wat een reis zeg! ik zou me ok dood vervelen in zo'n vliegtuig! 12 uur! Ik moet nog even niet aan mijn afscheid denken hoor!
    Lekker weer daar! je moet me niet zo jaloers maken hoor!
    in ieder geval! heel veel plezier daar! en ik lees je weer!
    Kus

  • 25 Februari 2006 - 18:18

    Tom Hereijgers:

    hallo,
    ik hoop dat het heel goed gaat in peru. en dat je het leuk vindt. mij zou het vet gaaf lijken

  • 26 Februari 2006 - 12:44

    Monique:

    je zal nu wel in cusco zitten en heb je je bestemming bereikt! Rust maar even lekker uit! x

  • 26 Februari 2006 - 18:45

    Laila En Anjo En Johan.:

    Halo louise,
    Is het lekker warm in Peru? Wat leuk dat je al aangekomen bent en dat je werk daar nu al snel gaat beginnen! Neem rustig de tijd om te acclimatiseren.
    Groetjes van Laila, Anjo en Johan.

  • 26 Februari 2006 - 21:06

    Pa:

    Met veel belangstelling je
    berichten gelezen,emoties++
    Heel goed.Al kennis gemaakt met Doggy?
    Hasta luego! Pa

  • 27 Februari 2006 - 12:45

    Karin Sinneger:

    he louise,
    jeetje meid, wat ontzettend leuk om dit allemaal te lezen en jou zo te volgen. ik vind het heel dapper van je dat je dit doet. hoop dat je een leuk afscheid hebt gehad. had graag even willen komen naar het lokaal maar kon niet. ik wens je in ieder geval ontzettend veel succes en vooral plezier. ik heb een nieuwe baan dus dit emailadres gaat verloren, maar ik heb thuis eindelijk een nieuwe computer, zodra ik thuis email heb, laat ik het je weten want ik blijf je in de gaten houden.
    veel liefs karin

  • 27 Februari 2006 - 20:00

    Jolande En Toon:

    Wat een avontuur. We hopen dat je ervan geniet! Wij houden het bij tennissen, in september in Fuerteventura.
    Groetjes Toon en Jolande

  • 27 Februari 2006 - 20:33

    Marco Peters:

    Hoi Loe,

    Heb je daar ook carnaval? In heel brazilie toch? Leuke missie hoor, denk dat de ervaring een verrijking voor je is. Zolang je dit soort dingen doet, leef je echt. Toppie en veel succes.

  • 28 Februari 2006 - 18:54

    Anneke:

    Dat je daar nu echt zit zeg, was helemaal vergeten iets in te spreken voor de mp3 speler, sorry sorry sorry, toch iets teveel wijn gedronken na de stampot in lokaal vrees ik.... Sollicitatiegesprek de volgende ochtend (!!) verliep trouwens goed, ben weer aan het werk! Veel plezier daar en genieten maar! Groetjes!!

  • 26 Januari 2008 - 22:44

    Mayra :

    hi i am mayra from remar and yo quiero decirte q te estraño mucho y q regreses a lima y q tu estes bien en holanda ok te quiero mucho besos a lindy diana y a a naton

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Peru, Lima

Louise

After South America, twice, and New Zealand, now going to Australia!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 144
Totaal aantal bezoekers 171429

Voorgaande reizen:

17 December 2014 - 22 Januari 2015

Going down under

13 Februari 2011 - 26 Maart 2011

Going to the Kiwi's!

30 November -0001 - 30 November -0001

Vrijwlligerswerk in Peru 2006 en 2007

Landen bezocht: