Nog een paar uur! - Reisverslag uit Beverwijk, Nederland van Louise Schuur - WaarBenJij.nu Nog een paar uur! - Reisverslag uit Beverwijk, Nederland van Louise Schuur - WaarBenJij.nu

Nog een paar uur!

Door: Louise

Blijf op de hoogte en volg Louise

23 Februari 2006 | Nederland, Beverwijk

Waaaah!!! Het is zover! Over een paar uur ga ik naar Schiphol. Het begint eigenlijk pas nu tot me door te dringen dat ik voor 3 maanden wegga! En ik realizeer me nog helemaal niet, dat ik straks in Peru zit en spaans moet praten en in een weeshuis aan het werk ga! Heb er ontzettend veel zin in. Gisteravond met een paar vrienden nog even gezellig een borrel gedronken en ook nog een paar hele leuke kadootjes gekregen om mee te nemen! (voor mezelf, en niet voor de weeskinderen, :badgrin: )
Heb in middels bijna €1500,- opgehaald en er wordt nog steeds gestort! Helemaal te gek. Ze zullen zeer zeker blij met me zijn daar! Het geld staat veilig op de bank, internet bankieren kan ook in Peru, :badgrin:
Mensen, het volgende bericht komt vanuit Zuid-Amerika. Ik heb een lange reis voor de boeg, en zal naar jullie ingesproken berichten luisteren. Heb genoeg papieren zakdoekjes mee:!: Via e-mail ben ik ook te bereiken, maar zet gerust stukjes op deze site. Ik vind het onwijs leuk om al jullie reacties te lezen. Mijn e-mail is loutje1962@hotmail.com
Adios y hasta luego

  • 23 Februari 2006 - 11:25

    Annemieke:

    Spannend hoor! Nou ik wens je een hele fijne reis dat alles voorspoedig mag verlopen want het is een aardig tripje. Lijkt me inderdaad wel een raar idee dat je voor 3 maanden weggaat best een lange tijd. Nou heel veel plezier en geniet ervan.

  • 23 Februari 2006 - 11:31

    Carolien:

    Nou, een hele goede reis en vooral veel plezier in het mooie Cusco. De maanden vliegen vast erg snel voorbij.

  • 23 Februari 2006 - 11:53

    Jessica:

    Lieve schat,

    Het gaat nu echt gebeuren. Nog even met pa en ma babbelen op Schiphol en dan weg! Heerlijk de wijde wereld in. Het wordt een fantastische ervaring, dat weet ik zeker en we zijn allemaal stiekem of niet flink jaloers op je. Geniet er met volle teugen van. Dikke kus, knup

  • 23 Februari 2006 - 12:15

    Roelie:

    nou een ding is zeker je gaat vast een leuke tijd tegemoet...heel veel plezier en geniet ervan...hele goede reis en geniet ervan ..kijk uit naar je berichten die straks gaan volgen vanuit peru

  • 23 Februari 2006 - 12:25

    Marjolein:

    Loutje
    Zie je straks natuurlijk nog wel in Ruysdaal en op schiphol maar alvast een hele goeie reis slaap lekker op de pilletjes ze maken je wel wakker in sao paulo. Geniet van je avontuur en alles wat je gaat meemaken en zien.....
    liefs Mar

  • 23 Februari 2006 - 13:33

    Irma Zandbergen:

    He Louise,
    Zo...nog net op tijd om je een berichtje te sturen. Mijn pc(hotmail)is een aantal maanden buiten werking geweest. Dus niet helemaal meer op de hoogte gebleven. Was vanmorgen even bij Ir en hoorde tot mijn verbazing dat het vandaag dus zover is.Eindelijk. SPANNEND!!!!!!! Van de zomer leek het nog zover weg. Maar zo zie voor je het weet.... Ik wens je een verschrikkelijke leuke, leerzame, mooie en gezellige tijd toe. Maak er wat moois van. Een hele goede reis en tot snel via de mail. Misschien lukt het mij om je vanmiddag nog even uit te zwaaien en anders.
    Een hele dikke zoen van mij.

  • 23 Februari 2006 - 15:49

    Oom Jan:

    Lieve Louise,
    Ik wens je een heel goede reis en heel, heel veel plezier en voldoening de komende drie maanden.
    Hasta la vista,
    jjn

  • 23 Februari 2006 - 17:08

    Frank Bijenveld:

    Een hele veilige vlucht, en zet 'em op voor al die kinderen !

  • 23 Februari 2006 - 17:38

    Bram:

    Lieverd,

    Je zal nu wel in het mooie Cuzco zitten ik zou zeggen geniet bekijk de stad vanaf "sexy woman" je snapt daar wel wat ik bedoel. en laat je betoveren door het land. dikke kus en knuffel,

    Bram

  • 23 Februari 2006 - 18:59

    Philippe:

    hey Lou,

    Nou wij hebben jou helemaal uitgezwaaid op schiphol, was heel leuk en emotionnel voor ons allemaal denk ik...zo was het te zien in ieder geval. nou nu ben jij lekker op weg naar Frankfurt om naar jouw doel toe te vliegen. Ik weet zeker dat jij een heel mooie tijd zal hebben daar en dat jij ook een andere kant van het leven zal zien...ik ben reuze benieuwd naar jouw ervaringen daar. ook ben jij heel ver weg een deel van jou blijft toch bij ons..dus verdrietig ben ik niet gewoon heel blij voor je. Phil

    ps: jou missen zal ik zeker wel...dus wel regelmatig van jou laten horen eh.....xx

  • 23 Februari 2006 - 20:31

    Hilde:

    als ik lees dat je onderweg bent dan doet me dat denken aan een paar maanden terug en ik vol spanning mijn avontuur tegemoet ging op sri lanka. Even diep zuchten toen de tas van de band kwam en het nieuwe leven in. Geweldig!! Ik hoop dat je net zo'n mooie en waardevolle tijd zult hebben als ik had. het is misschien niet altijd makkelijk maar wel waanzinnig. Geniet vooral van alles! ben erg benieuwd naar je verhalen en hoop dat je mooie dingen zult kunnen doen.

  • 24 Februari 2006 - 10:18

    Robbert-jan:

    Hoi louise,

    Doe rustig aan...geniet van alles wat op je afkomt. het gaat goed met je huisje (tenminste dat hoop ik) ha.ha. geintje

    kusjes van de poezen

    Rj

  • 24 Februari 2006 - 19:36

    Marjolein:

    Hoi Lou,
    Jij zal nu wel eindelijk in Lima zijn ik hoop dat je een goeie vlucht heb gehad, leuk dat je vanmiddag vanuit brasil een smsje stuurde, Hier alles oke maar wel berekoud al was er een zonnetje
    groetjes Mar

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Beverwijk

Louise

After South America, twice, and New Zealand, now going to Australia!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 100
Totaal aantal bezoekers 171432

Voorgaande reizen:

17 December 2014 - 22 Januari 2015

Going down under

13 Februari 2011 - 26 Maart 2011

Going to the Kiwi's!

30 November -0001 - 30 November -0001

Vrijwlligerswerk in Peru 2006 en 2007

Landen bezocht: