Benefiet avondje was succes! - Reisverslag uit Beverwijk, Nederland van Louise Schuur - WaarBenJij.nu Benefiet avondje was succes! - Reisverslag uit Beverwijk, Nederland van Louise Schuur - WaarBenJij.nu

Benefiet avondje was succes!

Door: Louise

Blijf op de hoogte en volg Louise

17 Februari 2006 | Nederland, Beverwijk

Jaja, het avondje in cafe Lokaal was een enorm succes! Vond het wel een verplichting om een praatje te houden, want is toch wel leuk voor de mensen om te weten naar wie het geld gaat. Want daar ging het gisteravond toch om! De speech die ik voorbereid had, ging al snel mijn broekzak in, :badgrin: wist ondertussen wel wat ik wilde zeggen! Anyway, het speciale biertje was erg lekker, met als gevolg flinke hoofdpijn de volgende dag, maar de opbrengst is dat dan wel weer waard! €330,- is er opgehaald, mensen, bedankt! De stamppotten van onze kok Henk waren heerlijk, evenals het toetje en het cabaret van Café Chantant was hilarisch! Ondertussen is er ook nog flink gestort op het speciale rekeningnummer en momenteel heb ik €1300,- om te besteden om spullen van te kopen voor de wees en straat kinderen in Cusco. Top:!: Heb de organisatie waar ik vrijwlligerswerk voor doe al ingelicht en die zijn er erg blij mee. Er zijn een paar nieuwe projecten bijgekomen, waaronder een nieuw weeshuis wat dringend hulp nodig heeft. Als ik in Cusco ben, kan ik een paar projecten bezoeken en dan zelf bepalen waar ik wil gaan werken. Heb besloten om op 1 project te gaan werken i.p.v. 2. Lijkt me beter voor de kinderen en lijkt me moeilijk om na 3 weken weer te moeten verkassen als je net een beetje gewend bent. Neem gerust nog eens een kijkje op www.hetanderereizen.nl
Kunnen jullie een beetje zien wat ik straks ga doen. Uiteraard laat ik jullie weten wat ik met het geld ga doen. Ben nu druk bezig met de laatste dingetjes en plaats vast nog een berichtje voordat ik wegga.
Adios y hasta luego :!:
Louise

  • 17 Februari 2006 - 21:55

    Mir:

    hey loutje,
    Nog even en dan ga je... spannend hoor, Jeetje je hebt goed je best gedaan, daar zijn ze zeker wel blij mee. Ik heb hier in San Francisco een jongen ontmoet die daar vandaan komt, hij gaat toevallig zondag naar zijn familie voor 2 weken. wie weet zie je hem daar wel ;-)
    heel veel suc6 met alle laatste voorbereidingen dikke kus en ik blijf je volgen.
    xxx mirtje

  • 18 Februari 2006 - 11:57

    Marjolein:

    Joehoe Lou,
    Jeetje het gaat nu wel heel dicht bij komen he!
    Het avondje in lokaal was super geslaagd en beregezellig. Top dat er zoveel die avond is opgehaald en we weten het zeker dat zal goed besteed worden daar in Peru.
    Genier nog even van je laatste daagjes hier in nederland voordat je vertrekt en maak er wat moois van daar in Peru...zal je wel missen hoor de komende drie maanden...
    Liefs Mar

  • 19 Februari 2006 - 13:19

    Anneke:

    Hallo Louise,
    tijdens de avond in Lokaal hoorde ik van je avontuur. Ik vind het moedig dat je de stap gaat nemen om je in het avontuur te storten. Vergeet je geen puntenslijpers en gummetjes mee te nemen?
    Ik ga je volgen!!
    Onwijs veel plezier, succes en goede ervaringen toegewenst.
    Anneke.

  • 19 Februari 2006 - 19:44

    Tania:

    hey Louise
    Het is bijna zo ver. Ik weet zeker dat het zo'n succes zal worden. Ik ben zo blij dat je je inzet voor deze kinderen. Ze hebben het erg nodig!!!!
    ik wens je veel plezier toe en ik weet zeker dat het een hele bijzondere en voldane ervaring zal zijn. Misschien onmoet je ook wel een leuke vent daar!!!!

  • 20 Februari 2006 - 14:37

    Ernie:

    Hey Louise, jammer dat ik niet langs kon komen de 16feb. Ik zit voorlopig nog wel in het gips,En ik had geen vervoer. Maar ik wens je een hele goede reis, en een fijne tijd .In Peru toe. Geweldig wat je gaat doen.

  • 20 Februari 2006 - 17:05

    Henk Reinstra:

    hoi, Louise nog ff en dan is het zo ver. Denk met veel plezier terug aan de stamppotavond, houdt moedig stand in Peru, en kom weer heel terug.

  • 21 Februari 2006 - 09:43

    Christel:

    Hoi Louise, Samen met Dirk-Jan je site + het andere reizen-site bekeken. Ben echt onder de indruk van wat je daar gaat doen! Lijkt me super! We wensen je veel succes en een heel mooie tijd toe en zullen de site met belangstelling volgen. Groetjes van Christel, Jaap, Dirk-Jan, Carolien en Toon

  • 21 Februari 2006 - 20:14

    Rian:

    Ha Louise,
    Het is bijna zover!
    Heel veel plezier daar.
    groetjes Rian

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Beverwijk

Louise

After South America, twice, and New Zealand, now going to Australia!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 171435

Voorgaande reizen:

17 December 2014 - 22 Januari 2015

Going down under

13 Februari 2011 - 26 Maart 2011

Going to the Kiwi's!

30 November -0001 - 30 November -0001

Vrijwlligerswerk in Peru 2006 en 2007

Landen bezocht: