Nog even....... - Reisverslag uit Beverwijk, Nederland van Louise Schuur - WaarBenJij.nu Nog even....... - Reisverslag uit Beverwijk, Nederland van Louise Schuur - WaarBenJij.nu

Nog even.......

Door: Louise

Blijf op de hoogte en volg Louise

11 Februari 2006 | Nederland, Beverwijk

Ja ja, nog even en dan is het zover! Heb onwijs veel zin om te gaan! Moet zo nog even een spaanse test doen, zodat ze daar in Cusco weten wat mijn niveau is! haha, dat wordt lachen :!: :badgrin: Verder nog even de puntjes op de i zetten en dan kan ik weg. Ik vlieg donderdag 23 febr. om 19.30 uur met Lufthansa naar Frankfurt,(vluchtnummer LH 4683) dan met Varig naar Sao Paulo en vandaar naar Lima. 24 uur aan het reizen, dus dan kan ik wel wat vrolijke woorden van jullie gebruiken! Al iets in gesproken op 020-7773745 ? Nee??? DOEN!!! Je hebt 1 minuut om iets in te spreken, als je langer nodig hebt, kun je nóg een keer bellen! :badgrin: Wel doen vóór zat. 18 febr.
anders kan Mark het niet meer op mijn mp-3 speler zetten! Verder zou ik zeggen, see you in Cafe Lokaal op donderdag 16 febr. en anders houden we zeker contact via deze site.
Jullie horen nog van me voordat ik het land verlaat.
Adios y hasta luego!!!
Louise

  • 11 Februari 2006 - 19:07

    @je:

    Hey Loutje!
    Gek hoor, lijkt me dat, werken zonder wervelstorm en ordetante tegelijk! (moet regelmatig aan dat kaartje denken!! haha!)Weet niet beter dan dat jij op de nso aanwezig bent! Ik ga er vanuit dat je de tijd van je leven gaat hebben, er helemaal voor gaat (wat ik trouwens erg bewonder aan je!) en hartstikke geinspireerd terug komt! Ik heb geen flauw idee wat ik ga inspreken op dat nummer en dat komt vast wel goed! Geniet van nu, de reis er naar toe en het daar zijn en absoluut niet met mate!
    Dikke kus, Edje

  • 11 Februari 2006 - 20:49

    Mark Alexander:

    het gaat nu wel snel. Je hebt er duidelijk zin in. Ik spreek en zie je snel nog voor je vertrek zodat ik je mp3 speler helemaal vol kan zetten met muziek EN de ingesproken berichtjes! je neef

  • 12 Februari 2006 - 12:42

    Robbert-jan Nuis:

    mochten mensen behoefte hebben om met iemand te praten over het vertrek van Louise, ga dan naar www.rjnuiscounseling.com

    gr. Rj

  • 12 Februari 2006 - 12:52

    Louise:

    :badgrin: hahaha :badgrin: moet ff lachen om bovenstaand berichtje van mijn andere neef :!: .... Leuk om zelf ook een berichtje te plaatsen by the way ;)

  • 13 Februari 2006 - 08:48

    De Somertjes:

    Jeetje, ik krijg zelf zowat de kriebels, als ik dit allemaal lees. Heb laatst ook nog goede berichten gehoord van een kennis die naar Peru is geweest. Hij zat in Cusco, dus kon ik mooi vertellen dat jij daar heen gaat voor wel drie maanden......
    Zie je donderdag a.s.
    Groetjes, Anita

  • 13 Februari 2006 - 12:19

    Juliette Grimbergen:

    He Louise,

    Ja, het gaat erom spannen! Je bent wel lekker lang bezig met reizen. Ik hoop dat je naast een peruaan zit, dan kan je alvast even oefenen met je Spaans.

    Hasta Luego.
    Juliette

  • 15 Februari 2006 - 19:03

    Balletjose:

    blijven lachen!!!!!

  • 15 Februari 2006 - 21:45

    Anjo, Vriendin Van Johan En Laila.:

    Ik wens je een heel goede reis toe naar Peru. Ik hoop dat je leuke en zinvolle projecten te doen krijgt en in ieder geval plezier hebt en er kunt zijn voor de kinderen daar!
    Met groet,
    Johan en Anjo.

  • 16 Februari 2006 - 18:53

    Laila En Anjo:

    het valt niet mee zoon langen rijs.goeje rijs tot ziens,groetjes laila en anjo.

  • 16 Februari 2006 - 21:53

    Linda & Jeroen:

    He schuurtje, nog eventjes en dan ga je er lekker vandoor! Veel plezier en lekker genieten!
    Groetjes Linda en Jeroen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Beverwijk

Louise

After South America, twice, and New Zealand, now going to Australia!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 147
Totaal aantal bezoekers 171427

Voorgaande reizen:

17 December 2014 - 22 Januari 2015

Going down under

13 Februari 2011 - 26 Maart 2011

Going to the Kiwi's!

30 November -0001 - 30 November -0001

Vrijwlligerswerk in Peru 2006 en 2007

Landen bezocht: