MP3 speler - Reisverslag uit Beverwijk, Nederland van Louise Schuur - WaarBenJij.nu MP3 speler - Reisverslag uit Beverwijk, Nederland van Louise Schuur - WaarBenJij.nu

MP3 speler

Door: Louise

Blijf op de hoogte en volg Louise

22 Januari 2006 | Nederland, Beverwijk

Hallo dan maar weer. Al heel snel weer een bericht, maar dit gaat meer in opdracht van mijn neef Mark. Misschien hebben jullie zijn reactie gelezen n.a.v. mijn vorige bericht, maar in ieder geval, namens hem zet ik hier even wat neer. Moet het even promoten:!: Het gaat om het volgende: ik heb sinds kort een mp3 speler en Mark lijkt het leuk om daar gesproken berichten van jullie op te zetten:!: Ja Ja, dan kan allemaal tegenwoordig. Het enige wat jullie moeten doen is het volgende nummer bellen, 020-7773745 (lokaal tarief) en iets leuks inspreken. Dit wordt dan als e-mail doorgestuurd naar Mark en die zet het dan op een mp3 bestand en weer op mijn mp3 speler. Heel makkelijk dus. :badgrin: Dit moet natuurlijk wel gebeuren voordat ik wegga, dus ik zou zeggen: Bel nu meteen en ga uit je dak en vertel me iets leuks/liefs/geks. Lijkt mij in ieder geval onwijs gaaf om jullie stemmen te horen als ik onderweg ben naar Peru of als ik er al ben. :lol:
(en mocht ik in een dipje zitten is het natuurlijk helemaal leuk! Word ik vast weer helemaal vrolijk! :p ) Verder was ik vergeten te vermelden dat ik iemand gevonden heb voor mijn "villa"! Mijn andere neef gaat voor de katten en de rest zorgen. Helemaal goed dus.
Nog even wat over het "benefiet"avondje in cafe Lokaal op donderdag 16 febr.(zie vorige bericht) Het eten is om 19.00 uur met tussendoor cabaret. Rond een uurtje of half 9 zullen we wel uitgegeten zijn. Daarna gaan we gezellig een biertje drinken, dus tot dan zou ik zeggen.
Adios y hasta luego!

  • 22 Januari 2006 - 20:12

    Marjolein:

    Ik ga is bedenken wat voor leuks liefs of grappigs ik ga inspreken voor je!!!

  • 23 Januari 2006 - 01:06

    Peter.:

    Ben inderdaad al weer terug als jij weggaat. De foto´s zet ik eerst op cd-rom en vervolgens op mijn site, maar soms moet ik er wel meerdere internetshops voor langs. Zo'n usb kabeltje zou ik wel even meenemen....

    Groetjes.

  • 23 Januari 2006 - 18:17

    Leonie!:

    hey lou!

    Wat spannend zeg! je dagen tellen al lekker af! en wat krijg je veel donaties om mee te nemen! nog even werken en dan zie ik je voorlopig niet! ik hoop dat je maar vaak op de site schrijft zodat ik je lekker in de gaten kan houden! hahaha!!
    En vooral veel foto's erop zetten he! kan ik zien hoe bruin je word!
    Kus,
    Leonie

  • 07 Februari 2006 - 12:52

    Karin:

    Ook ik ben je nu al aan het volgen op het net enb straks in Peru. Zo zie je elkaar jaren niet en zo volg ik je avontuur elke dag!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Beverwijk

Louise

After South America, twice, and New Zealand, now going to Australia!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 105
Totaal aantal bezoekers 171435

Voorgaande reizen:

17 December 2014 - 22 Januari 2015

Going down under

13 Februari 2011 - 26 Maart 2011

Going to the Kiwi's!

30 November -0001 - 30 November -0001

Vrijwlligerswerk in Peru 2006 en 2007

Landen bezocht: