Nog maar 5 weken!!! - Reisverslag uit Beverwijk, Nederland van Louise Schuur - WaarBenJij.nu Nog maar 5 weken!!! - Reisverslag uit Beverwijk, Nederland van Louise Schuur - WaarBenJij.nu

Nog maar 5 weken!!!

Door: Louise

Blijf op de hoogte en volg Louise

17 Januari 2006 | Nederland, Beverwijk

De tijd gaat nu toch wel verschrikkelijk snel hoor! A little scary! Heb er wel heel veel zin in, maar ik word nu toch wel een beetje zenuwachtig nu de tijd zo snel gaat! Allereerst wil ik de mensen bedanken die tot nu toe een bijdrage hebben geleverd voor mijn project. Als je nu denkt, waar heeft ze het over, lees dan even mijn vorige bericht, daar staat alles in over mijn plannen om geld in te zamelen voor de wees en straat kinderen in Cusco. Inmiddels heb ik zelf al een berg stiften, pennen, potloden en kleurboeken gekocht om mee te nemen. Ook op mijn verjaardags feestje (afgelopen zaterdag) heb ik het één en ander opgehaald aan donaties en geld! Helemaal top! Probeer van die avond straks wat foto's op deze site te zetten. Ben nl. benieuwd of dat lukt! ;-) Verder is er nog een soort van "benefiet" avondje voor mij georganiseerd in cafe "Lokaal" in Heemskerk op donderdag 16 febr. Er is dan eetcafe, d.w.z. je kan daar eten vanaf een uurtje of 6-half 7. Die avond worden er allerlei hollandse stamppotten geserveerd. Er is speciaal voor die avond een bier gebrouwen dat wordt getapt, maar het bier mag officieel niet verkocht worden, dus nu wordt er daarvoor in de plaats een potje neergezet voor een bijdrage t.b.v. mijn Peru project. Ik zal die avond dan vertellen wat ik precies ga doen in Peru. Men hoeft natuurlijk niet mee te eten, vanaf 20.00 uur is iedereen welkom om gezellig een biertje of iets anders te komen drinken. Het cafe is gewoon open. Dus als je die avond niets te doen hebt, kom gezellig naar cafe Lokaal en steun mijn project! (Je moet je wel opgeven als je mee wilt eten!) Meer info over het eetcafe is te vinden op www.cafe-lokaal.nl Goed, dit was het weer voor deze keer. Probeer nog lekker te genieten nu ik nog hier ben. Zal jullie straks wel missen, de één wat meer dan de ander denk ik... ;-) Adios y hasta luego!

  • 17 Januari 2006 - 20:27

    Marjolein:

    Lieve Lou,
    Ik ben 16 februari van de partij in Lokaal.De foto`s zijn leuk maar ja kan ook niet anders met zo`n gezellig feestje. De tijd is inderdaad nog erg kort voordat je voor drie maanden vertrekt naar het verre maar mooie Peru, maar voordat je vertrekt gaan we gelukkig nog wel een hoop leuke dingen doen. Ik blijf je hier volgen op je site en ga je die drie maanden zeker missen
    Liefs Mar

  • 17 Januari 2006 - 20:44

    Mark Alexander (de Neef):

    Beste lezers,

    Berichtjes op deze site zijn natuurlijk erg leuk, maar sinds kort heeft Louise een mp3 speler.
    Als je belt naar 020 777 3745 (lokaal tarief) zal ik zorgen dat het berichtje op haar mp3 speler komt en kan ze je stem ook later nog horen terwijl ze in Peru is. Bel nu meteen en spreek iets leuks in.

  • 17 Januari 2006 - 20:54

    Philippe:

    Hey lou,

    was een heel leuke typische Loutje feestje...en ik heb naar jou geluisterd.....gewoon naar huis gelopen en de auto laten staan...braaf eh.....nou eelrijk gezegd ik kan mij niet voorstellen dat jij zo lang weg zal zijn...het voelt zeker vreemd voor jou maar voor mij ook.....maar goed...jij zal iets leuks van maken daar ben ik van overtuigd...tot gauw . phil

  • 17 Januari 2006 - 22:21

    Irma:

    spannend!!! Ja lou...het gaat nu toch echt gebeuren.Al zo lang mee bezig en naar uit gekeken en voor je het weet zit je in Peru. Jou kennende gaat het een fantastische tijd voor je worden en zul je het zeker gezellig maken met de mensen om je heen.Geniet,relax,maak vrienden, bezorg die kids een leuke tijd en denk aan jezelf! Ik zal je zeker missen, maar ben ook de gelukkige dat ik je mag opzoeken die laatste maand om samen verder te reizen en daar kijk ik enorm naar uit. Gaat zeker lukken.liefs,Irma

  • 17 Januari 2006 - 23:35

    Frank Bijenveld:

    Ja, het gaat opschieten... Als ik wat dichterbij had gewoond, was ik er in het LOKAAL. In gedachte dus !

  • 18 Januari 2006 - 16:30

    Floor (9) Der Nichtje:

    hajhaj louise,
    ik vind je site heel leuk!!
    en je hebt hele leuke foto's. wil je mij er ook op zetten??? beetje een lompe vraag maar pegg.
    peru ligt toch in amerika?
    je hebt er vast heel erg veel zin in!!
    xxXxxjes van floor

  • 18 Januari 2006 - 19:31

    Anne-Marie:

    Ha die Louise,
    Ziet er erg leuk uit allemaal!!! Het gaat inderdaad wel snel nu, spannend hoor!!!! Heel veel succes en ik spreek je snel weer even. Groetjes Anne-Marie

  • 18 Januari 2006 - 19:37

    Stella:

    hoi louise,ik vind je plannen geweldig en echt iets voor jou om te doen.Ik kom je gedag zeggen in cafe lokaal.tot dan gr stella

  • 18 Januari 2006 - 20:17

    Anita, Frank En De Kinderschare:

    Hé Loeise..... (zoals Fons en Lucie dat zo mooi kunnen zeggen)
    We houden jouw ervaringen op op deze manier mooi bij en we leven ook met je mee. Onwijs spannend allemaal en inderdaad voor je het weet.... zit je daar gewoon !!!!
    Ik kom zeker naar Lokaal. Het eten zal waarschijnlijk niets worden, maar zodra de kinders in bed liggen komen wij of ik alleen.
    Heel veel groetjes en een dikke kus van ons zessen.

  • 19 Januari 2006 - 05:15

    Mirtje:

    hey lou, ff een mail uit California, mijn vakantie zit er bijna op en dan ga ik voor 1 dag naar NYC en dan vlieg ik de volgende dag weer terug naar California, wel raar maar heb er heel veel zin in. ik laat je snel weten waar ik zit. Geniet jij van je laatste weekjes, voor je het weet ben je weer terug, ik ben nu al weer 5 maanden weg, en geniet er nog steeds van. dikke kus mir

  • 19 Januari 2006 - 21:25

    Linda:

    Hee Lou,
    Echt onwijs spannend je trip naar Peru! Ik ga je zeker volgen via de site. Enne de avond in "de Ezel"(ojee zou t niet zeggen)vond ik heel bijzonder...
    Ik zie je 16 febr. in Lokaal!

  • 20 Januari 2006 - 18:10

    Trudy:

    He tennismaatje,
    ik lees vandaag pas je mail. Baal ervan dat ik nu niet in lokaal geweest ben. Je moet de groetjes hebben van Cor Kwast; die hadden we mooi mee kunnen nemen want we zitten wel vaker in de kroeg als onze jongens tennissen!
    Ik benijd je best dat je dit kunt gaan doen. De komende weken zullen wel snel voorbij gaan. We houden je op de hoogte vwb tennis enne ik mag dit jaar captain spelen.
    Nog tips? xxxx trudy & boy's. Flipje: je komt toch af en toe voor de gezelligheid bij ons kijken ook al is loui er niet?

  • 27 Januari 2006 - 18:00

    Ben & Linda Tap:

    Als het even lukt dan komen we de 16e een (speciaal) biertje drinken in Lokaal! Eten wordt niks met de kleine.
    Linda zal al haar moed bij elkaar rapen om nog een berichtje in te spreken voor je MP 3, maar meestal gaat ze dan alleen maar lachen....maar ja je moest er toch vrolijk van worden !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Beverwijk

Louise

After South America, twice, and New Zealand, now going to Australia!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 120
Totaal aantal bezoekers 171434

Voorgaande reizen:

17 December 2014 - 22 Januari 2015

Going down under

13 Februari 2011 - 26 Maart 2011

Going to the Kiwi's!

30 November -0001 - 30 November -0001

Vrijwlligerswerk in Peru 2006 en 2007

Landen bezocht: