Even een update... - Reisverslag uit Beverwijk, Nederland van Louise Schuur - WaarBenJij.nu Even een update... - Reisverslag uit Beverwijk, Nederland van Louise Schuur - WaarBenJij.nu

Even een update...

Door: Louise

Blijf op de hoogte en volg Louise

23 November 2005 | Nederland, Beverwijk

Hier mijn tweede bericht op deze fantastische site! Helemaal top al die berichten van jullie! :D Hartstikke leuk om dat allemaal te lezen! Jullie moeten natuurlijk nu niet denken..ach, ik heb gereageerd, ik lees nu alleen nog maar Louise haar verhaaltjes! Nou, echt niet! Blijven schrijven, want anders wordt dit een super saai dagboek! Met die berichten van jullie erbij, is het NOG leuker om alles te lezen!
Anyway, is misschien wel leuk voor jullie om te weten met welke organisatie ik in zee ben gegaan w.b.t. mijn vrijwilligerswerk. Het is een nederlandse organisatie en als je geinteresseerd bent, kun je een kijkje nemen op hun website: www.hetanderereizen.nl
Is zeker de moeite waard. Verder ben ik van plan om wat donaties mee te nemen voor de wees en straatkinderen in Cusco. Kleding, stiften, potloden, klein speelgoed of iets in die geest. Een speciaal potje geld neem ik ook mee, want volgens velen is het beter en goedkoper om daar, in Peru, spullen aan te schaffen en aangezien ik met een rugzak ga reizen kan ik niet nog een hutkoffer vol met donaties mee nemen. Ik heb dan ook een speciaal rekening nummer geopend voor mijn project. Van dat geld wil ik plaatselijk spulletjes kopen of bijdrage leveren aan projecten aldaar voor het weeshuis en de straatkinderen. Het giro rekening nummer is: 803957 onder vermelding van mijn naam.
Verder ben ik helemaal klaar wat inentingen betreft. Heb alle prikken gehad die ik moet hebben, met als gevolg flinke blauwe plekken op beide armen!:shock:
Goed, dit was het weer voor deze keer. Geniet van dit dagboek en blijf reageren!:lol:
Groetjes van mij.......
En ma, ik zal zeker de zon zij houden als ik in een dipje zit!

  • 24 November 2005 - 12:26

    Silvia:

    Hai Toosje,
    Een goed idee van die rekening. Vooral nu het bijna kerst is, heeft iedereen wel een X-Mas spirit!! om te storten.
    xx Silvia

  • 24 November 2005 - 16:04

    Mathieu:

    nou, ik zal blij zijn als je opgezouten bent! lekker rustig......als ik mazzel heb blijf je daar zeker een jaar!!!
    Zonder dollen ik zal je zeker wel gaan missen.

  • 24 November 2005 - 16:17

    Bianca Gieske:

    Leuk man, kunnen we al je verhalen straks lezen. van leuke activiteiten met kinderen tot spannende verhalen met mannen uit Peru. Kus Bi

  • 25 November 2005 - 20:27

    Marco Peters:

    De zon zij houden? Awel he, dat sprekend woord is mij niet bekend. Misschien kan je een dvd van Keizer Cusco meenemen. Is helaas niet in het Cusco's ondertiteld. Maar tegen die tijd vertolk je het vloeiend :-). Alleen nog even een speler regelen en klaar is klara. Als je even kan aangeven wat je nodig heb qua speelgoed, ik heb bergen van dat spul waarvan ik het zonde vind om weg te gooien. Ik lees het wel weer. Doei

  • 28 November 2005 - 12:25

    Chantal:

    He louise,
    Wat leuk dat ik ook mee mag genieten van je avonturen, echt iets voor jou. Maar uhh laat je de kooters nou 3 maanden achter? Zullen ze je zeker wel missen of niet? Nou in ieder geval heel veel plezier en succes daar. Ben erg benieuwd naar je ervaringen. Groetjes Chantal

  • 29 November 2005 - 13:49

    Monique:

    he lou!
    Het gaat wel opschieten nu voor je! Het zal wel heel stil zijn zonder jou!

  • 04 December 2005 - 02:02

    Frank Bijenveld:

    Heel veel succes in Peru ! En natuurlijk veel plezier ook .... Groetjes, Frank.

  • 15 December 2005 - 21:23

    Jeroen Schuur:

    zeg, waar ligt peru eigenlijk, ga je naar Lima, het Beverwijk van zuid amerika?
    Spek

  • 20 December 2005 - 08:20

    Carolien(moeder Van Boudewijn En Harold):

    Ik las net in de Kooterkrant dat je naar Peru gaat. Leuk om te volgen want wij zijn in 1999 op huwelijksreis naar Peru geweest. Cusco is erg sfeervol. Veel plezier.

  • 21 December 2005 - 08:49

    Jaëla En Beate:

    heel veel succes in Peru. Maar we zullen je wel erg missen!

    Jaëla en Beate

  • 27 December 2005 - 23:10

    Peter Te Pas:

    Hey,je bent nog niet eens weg en je hebt al meer reacties dan ik... Leuk om je te kunnen volgen, ga ik zeker doen. En voor degenen die me kennen en willen weten waar ik zit: www.petertepas.waarbenjij.nu (wachtwoord is peter).

  • 04 Januari 2006 - 19:02

    Hilde:

    hoi, zelf ben ik inmiddels een week terug uit sri lanka en moet ongelooflijk wenne. Nu gaat het echt snel voor je. Goed idee om een rekening te openen. ik heb veel meegemaakt dat men spullen meenam. heel lief maar vaak hadden we behoefte aan andere dingen. Het is goed om daar ter plekke te bedenken waar je geld aan wil geven.
    Ik wens je heel veel plezier maar bel je zeker nog even voor je gaat.

    groetjes hilde

  • 17 Januari 2006 - 13:40

    Anneke:

    he he, ik heb je site ook ontdekt, lijkt me leuk om je te volgen na al die verhalen van Peter, die waren namelijk ook heel leuk om te lezen. Ik zal zeker een bijdrage aan het goede doel doen en ik wens je heel veel plezier en geluk daar! gr, Anneke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Beverwijk

Louise

After South America, twice, and New Zealand, now going to Australia!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 203
Totaal aantal bezoekers 171434

Voorgaande reizen:

17 December 2014 - 22 Januari 2015

Going down under

13 Februari 2011 - 26 Maart 2011

Going to the Kiwi's!

30 November -0001 - 30 November -0001

Vrijwlligerswerk in Peru 2006 en 2007

Landen bezocht: