Afscheid van project en familie! - Reisverslag uit Cusco, Peru van Louise Schuur - WaarBenJij.nu Afscheid van project en familie! - Reisverslag uit Cusco, Peru van Louise Schuur - WaarBenJij.nu

Afscheid van project en familie!

Door: Louise

Blijf op de hoogte en volg Louise

30 April 2006 | Peru, Cusco

Hola mensen! Tja, mijn vrijwilligerswerk zit erop! Had best nog wel wat werk willen verrichten, aangezien er uiteindelijk een beetje schot in het project komt, dankzij ons, vrijwilligers. Na de gesprekken met beide directeuren, komt er wat meer op gang en wordt de samenwerking tussen director en vrijwilligers beter. Althans, dat is de bedoeling. Het is beter als er een computer op het project komt, dus die ga ik nog even aanschaffen! Heb nog wat geld over en dat vind ik een mooie afsluiting en goede investering om dat aan te schaffen. De laatste dag was erg leuk. Ik heb de kids enorm verwend met allemaal spelletjes, etuitjes met knikkers, een piñata vol met kadootjes en snoepjes. Voor het directeurs echtpaar, hihi, heb ik een leuk foto album in elkaar geflanst met bijna 200 foto´s van de afgelopen weken dat ik daar heb gewerkt.
We hebben de kinderen ook nog geschminkd, uiteraard met de hollandse kleuren, aangezien het bijna koninginnedag was. Het was een gezellige middag en ik kijk terug op een zeer geslaagd project wat betreft mijn aandeel in het werken met deze kinderen. Het was een enorme ervaring en ik weet zeker dat ik zoiets nog een eer zal gaan doen! Ik had de avond hiervoor al afscheid genomen van mijn gastfamilie. Heb het daar erg naar mijn zin gehad!
Twee afscheidjes in 2 dagen! En nu is Irma hier! Gezellig hoor! Heb haar woensdag van het vliegveld gehaald en inmiddels is ze hier alweer 5 dagen! Heb haar meteen op sleeptouw genomen! Vrijdag naar Urubamba, weer gelogeerd op het regenboog project. De volgende dag naar de ruines van Ollantaytambo, geweldig mooi! Het dorpje erg oud met nog oude inka muren! Met de bus terug naar Cusco en dit keer geen ruzie met de lokale vrouwen, :badgrin: Zaterdag avond was het koninginnenacht hier in Cusco. Dat hebben we zeker gevierd! In Mythologie en met speciale t-shirts werd het een gezellig avond! Vandaag een beetje in Cusco rondgehangen en morgen ochtend om 6 uur! met de trein naar Aqaus Calientes, om dinsdag naar de Machu Pichu te gaan. Verslag hiervan volgt, waarschijnlijk vanuit Arequipa, want vrijdag verlaten we Cusco. Dan gaan we echt op reis! Heb het hier onwijs naar mijn zin gehad en zou best nog willen blijven, maar heb uiteraard ook zin om met Irma te gaan reizen. We hebben een druk programma! Dus blijf mij, en Irma volgen via deze site! Vind het nog steeds geweldig om al jullie reacties te lezen!
Hasta luego!
Liefs Louise

  • 30 April 2006 - 20:57

    Linda De Boer:

    Heb een hele gezellige en safe adventuur samen.....and don't do anything I wouldn't do!!
    vele groetjes, and thinking of you both!

  • 30 April 2006 - 21:22

    Jeroen:

    Wees voorzichtig op de Vespa dames!

    Hasta luego! Uit Muiden

  • 01 Mei 2006 - 06:39

    Bregje:

    Héél veel plezier samen, NJOY!!!!
    X

  • 01 Mei 2006 - 06:48

    Silvia:

    Hai Toosjes,

    Jullie vermaken je daar wel!

    Groetjesss Silvia

  • 01 Mei 2006 - 07:39

    Annelies:

    He meiden, ziet er gezellie uit daar, heel veel plezier en geniet er lekker van, cuidado!!!

  • 01 Mei 2006 - 10:12

    Trudy, Ernst En De Rest:

    Wat heb je veel aangeschaft van het geld. Het lijkt wel een bodemloze put! Je foto's zien er schitterend uit, vooral de foto's met de kleurige bevolking en de grillige natuur zijn grandioos. Boekje maken als je terug bent? Je hebt goed werk verricht. Voor de tijd die je rest, wensen wij jullie een mooie tijd toe.

  • 01 Mei 2006 - 11:20

    Gerrit:

    Ik heb een schoonzus Ria en die scharrelt met Maarten en Maarten heeft een nichtje in Peru: Lieke...........
    (hoe groot is de wereld eigenlijk)
    Geweldig je site te lezen; veel plezier en gedragen jullie je een beetje.....

  • 01 Mei 2006 - 11:54

    Ernie:

    Hey Louise en Irma, Weer van die mooie foto's. En dat je ze nog een leuk kado kan geven, als afscheid. Je mag trots zijn op jezelf.Jullie vrijwillegers, hebben de kindertjes in cusco. Een leuke tijd bezorgd. En hopelijk zullen de volgende vrijwillegers dat ook doen. Ik wens jullie beiden een hele fijne tyd toe. En ik volg jullie. Groetjes.

  • 01 Mei 2006 - 18:10

    Marjolein:

    hey Loutje,
    Weer een prachtig verhaal en ook weer mooie en leuke foto`s.
    Jullie geniet zo te zien toppie.
    groetjes aan Ir
    doei doei liefs Mar

  • 01 Mei 2006 - 18:43

    Mark Alexander:

    Wat een fantastische foto's weer!. En heerlijk om al die blije en lachende mensen te zien. Irma heeft het duidelijk ook naar d'r zin. En Bette heeft volgens mij behoorlijk in de pillenpot gezeten ;-)
    Veel plezier verder.

  • 01 Mei 2006 - 19:24

    Ingrid B.:

    Hoi Dames, wat ontzettende mooie foto's weer! Louise je kan trots zijn op het werk wat jullie daar met elkaar hebben verricht! Nu nog heerlijk op pad met Ir om nog meer te zien van al dat moois. Ir, leuk om je al zo snel op de foto's te zien. Heb begrepen van je zus dat je tel. geen sms ontvangt daar. Je zit er al weer goed bij met al die kleurige mensen en ik heb de koffie ook alweer gezien! Veel plezier samen, ik denk aan jullie

    Liefs,

  • 01 Mei 2006 - 19:38

    Leonie Wolkje:

    hey lou!
    Ga je nu ook al honden op vreten???!!!!
    Ik vond de cavia al wel genoeg hoor!
    In ieder geval....... Leuke verhalen en je ziet nu dat je meer gaat reizen! leuk! veel plezier en hou ons op de hoogte!
    Kus,
    Leonie

  • 02 Mei 2006 - 07:31

    Mir:

    hey meiden, geniet samen, de photo's zien er erg mooi uit. dikke kus mir ( mijn mama komt bijna JEEEEEEE)

  • 02 Mei 2006 - 11:42

    Pa:

    We hebben onze ogen uitgekeken op de laatste serie foto's en ineens was
    Irma ook aanwezig! Je gaat
    nu met grote sprongen door
    Zuid-Amerika.Geniet ervan
    en houd elkaar in de gaten!
    Vorige week bezoek bij Knup
    net terug uit Mauretanie,
    veel verhalen,veel foto's.
    armoe troef++.95%is woestijn.-Recent in R'dam
    uitvoering bezocht van Karel Kraayenhof sextet,hij
    speelt bandaneon,tango's e;d.,we hebben genoten.Hij speelde ook op huwelijk van
    W.A.en Maxima. Hasta la vista!

  • 02 Mei 2006 - 20:17

    Anita, Frank, Fons, Lucie, Maurice En Lisanne:

    En toen zat je werk er alweer op. Wat gaat de tijd toch snel. Fons, Lucie en Maurice hebben af en toe ook de foto's bekeken en waren erg onder de indruk van al die kleurige kleren. "Wel gekke kleren...."
    Nu ga je lekker met Irma nog doorreizen. Genieten jullie er maar flink van. Wij genieten wel mee door het lezen van jullie ervaringn en het zien van al die prachtige foto's. Wat een schitterend land zeg....
    Heel veel groetjes van de Van Somertjes

  • 04 Mei 2006 - 10:51

    Malou:

    Hoi Lou en Irma! Volgens mij hebben jullie het wel naar je zin! Hier op de Luxemburglaan gaat alles goed! Ook met de katten gaat het prima! De eerste 2 dagen hebben ze alleen maar bij de voordeur zitten wachten op jou Irma, maar nu nemen ze ook wel genoegen met mij! Ik word de hele dag achterna gelopen door Tom, en Moos..Tja Moos houdt zich weer voornamelijk bezig met eten! Alles prima dus! Heel veel plezier! En geniet ervan! X Malou

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Peru, Cusco

Louise

After South America, twice, and New Zealand, now going to Australia!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 129
Totaal aantal bezoekers 171425

Voorgaande reizen:

17 December 2014 - 22 Januari 2015

Going down under

13 Februari 2011 - 26 Maart 2011

Going to the Kiwi's!

30 November -0001 - 30 November -0001

Vrijwlligerswerk in Peru 2006 en 2007

Landen bezocht: