Nog 6 dagen!!! - Reisverslag uit Beverwijk, Nederland van Louise Schuur - WaarBenJij.nu Nog 6 dagen!!! - Reisverslag uit Beverwijk, Nederland van Louise Schuur - WaarBenJij.nu

Nog 6 dagen!!!

Door: Louise

Blijf op de hoogte en volg Louise

29 Augustus 2007 | Nederland, Beverwijk



Ja ja, het is bijna zover! Over een week zit ik in de lucht! Laatste dagen nogal een gestress,:oops: aanrijding met me auto, alles gaat stuk in mijn huis, dus ik ben echt aan vakantie toe! :smile:

De veiling is in ieder geval een groot succes geworden! In totaal hebben we €1380,- ingezameld met de verkoop van alle schilderijen! Judith en Sabien van el-fuego waren ook van de partij tijdens de veiling. Het was een super gezellige middag/avond! Ondertussen wordt er nog flink gestort voor het Circa project. Als je nog niks hebt gedoneerd, feel free, die kindertjes daar kunnen jullie bijdrage heel goed gebruiken!
Giro 803957 t.n.v. L.A Schuur te Beverwijk o.v.v. Circa project.
Ik laat t.z.t. weten wat ik precies met het geld ga doen.
Ook heb ik een grote tas met allerlei knuffels, die ik meeneem. Verder ben ik bijna klaar om te gaan. Nog even een paar biertjes drinken a.s. zondag op de wielerronde en dan mijn spullen inpakken.
Jullie horen nog van me voordat ik wegga.

Groetjes Louise

  • 29 Augustus 2007 - 19:15

    Anne-Marie:

    Hallo Lou,
    Ik zal je missen, maar ik wens je een hele fijne tijd in Peru. Ik hoop dat je weer een heleboel kindjes heel erg blij kunt maken! Maak er wat moois van!
    Liefs Anne-Marie

  • 29 Augustus 2007 - 19:45

    Bram:

    Keurig meissie ben trots op je.

    veel geluk en ik ga je volgen

    knuf,
    Bram

    ps. als je vanuit de school in san blas kijkt en je gaat om de kerk kom je bij een heel leuk familierestaurant uit La bodega en iets verder op het guesthouse waar ik verbleef. blijf van die mooie foto's nemen.

  • 30 Augustus 2007 - 07:11

    Ingrid:



    Hoi Louise,
    Plaatste een berichtje,maar er ging iets mis, denk ik,
    Alvast een goeie reis en een mooie en zinvolle tijd aldaar. Ik ga je belevenissen met Hidde en Lise en ook Silke, want die komt binnenkort ook bij de nso, weer digitaal volgen.
    Doe voorzichtig!!!
    Ingrid

  • 30 Augustus 2007 - 19:02

    Tilly:

    Hola Louise,nog even en dan is het echt zover jij slaat je vleugels weer even uit fijn gevoel zal dat zijn en ook geven.Morgen kom ik je nog even uitzwaaien op het werk en bijdeze pakken wij een pilsje als je terug ben net als de vorige keer.Geniet nog even van alles wat Hollands is .Liefs Tilly.

  • 31 Augustus 2007 - 03:39

    Linda De Boer:

    Ik ben ook heel trots op je dat je alles weer voor elkaar hebt, en bij deze heb ik er voor gezorgd dat er vandaag wat op je rekening is gestort!! Heel slim dat je dat er even had bij gezet. Ik wens je een hele goeie reis.....You go girl!! Hugs & kisses Linda

  • 01 September 2007 - 12:21

    Bette:

    Ooh Jeetje Louise! Ga je alweer bijna, enw e hebben helemaal niet meer gemeet! Nou dan Echt over 4 maanden hoor! :-D
    Ben jaloers op je dat je weer terug gaat, maarja ik ben al weer geweest. Maar ik kan niet vaak genoeg terug gaan!

    Heeeeeeeel veeeeeeel plezier daar, doe iedereen de groeten ;-)
    En ik ga je volgen!

    Muchos Besos!

  • 03 September 2007 - 15:37

    Rachel:

    Hey Louise,

    Echt superleuk dat je weer teruggaat! Ben jaloers!
    Ook geweldig hoe je geld hebt ingezameld en hoe je je inzet voor de kinderen!
    Wens je een superfijne tijd toe en geef de kids van Remar een dikke zoen van me!

    Liefs Rachel

  • 05 September 2007 - 04:17

    Marjolein:

    Lieve Lou,

    Zo nog even op de valreep voordat je zo naar Schiphol gaat.
    Wat heb je het super gedaan joh met de veiling en wat is er in totaal veel geld opgehaald, daar ga je heel wat kindjes in het mooie Peru blij mee maken.
    Geniet van de komende drie en halve maand,je zult zeker net als de vorige keer weer een supertijd mee gaan maken, geniet ervan!!!!!!
    We gaan,ik zeker je de komende tijd wel weer missen hoor.
    Nou ik ga straks nog even gezellig mee naar Schiphol.

    Have fun
    Liefs Mar

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Beverwijk

Louise

After South America, twice, and New Zealand, now going to Australia!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 102
Totaal aantal bezoekers 171411

Voorgaande reizen:

17 December 2014 - 22 Januari 2015

Going down under

13 Februari 2011 - 26 Maart 2011

Going to the Kiwi's!

30 November -0001 - 30 November -0001

Vrijwlligerswerk in Peru 2006 en 2007

Landen bezocht: