Veiling! - Reisverslag uit Beverwijk, Nederland van Louise Schuur - WaarBenJij.nu Veiling! - Reisverslag uit Beverwijk, Nederland van Louise Schuur - WaarBenJij.nu

Veiling!

Door: Louise

Blijf op de hoogte en volg Louise

21 Juli 2007 | Nederland, Beverwijk

Hier ben in dan weer even!
De veiling op mijn werk loopt helemaal fantastisch tot nu toe.
De kinderen hebben werkelijk waar schitterende schilderijen gemaakt. De eerste 15 schilderijen zijn gemaakt door de kids van de naschoolse opvang (4-12 jr) en de andere 8 zijn gemaakt door de kindjes van de dagopvang (2-4 jr) Ik zal de foto's op de site zetten.
Ouders en collega's zijn allemaal erg enthousiast. Op 17 aug. wordt de veiling afgesloten d.m.v. een picnic op mijn werk met ouders en kinderen. Ben héél benieuwd hoeveel we binnen halen. Zoals jullie wel weten, gaat de opbrengst naar het "Circa" project in Peru. Voor diegene die helaas niet kunnen bieden op de schilderijen, ik heb ook een speciale rekening geopend voor de weeshuizen. Staat inmiddels een paar honderd euro op, maar we hebben véél meer nodig.
Dus als je iets wilt doneren, hier volgt het nummer. En alle beetjes helpen, niet waar?
girorekening 803957 t.n.v. L.A. Schuur te Beverwijk o.v.v. Circa project Peru.
Ik wil alvast even de mensen bedanken die inmiddels al wat gestort hebben. Hartelijk dank hiervoor.

OK, hasta pronto!
Louise xx

  • 21 Juli 2007 - 19:18

    Chantal:

    Hee Louise,
    Leuk zeg!Echt mooi! Ik zie namen erbij staan die ik wel herken, maar als ik de leeftijd zie dan kan ik bijna niet geloven dat dat de Iris de Evy en Teye zijn die ik nog ken van de wolken en de vlinders. Die zijn toch niet al weer 8 jaar? O my, wat vliegt die tijd zeg!!
    In ieder geval heel veel succes ermee!!
    grotjes van Chantal

  • 21 Juli 2007 - 19:20

    Chantal:

    O, hie hie, ik bedoel natuurlijk GrOEtjes

  • 22 Juli 2007 - 09:04

    Marjolein:

    Hoi Lou,
    Jeetje wat een leuke schilderij zitten er tussen zeg,nou dat zal best wel het een en ander gaan opleveren! Goed gedaan hoor en een erg leuk idee.
    Groetjes Mar

  • 22 Juli 2007 - 10:24

    Cheryl:

    Louise:

    Good to hear from you. I was in Lake Almanor with the Carbone's and thought of you. You wouldn't believe how beautiful the house is, how the kids have grown etc. Miss you and would love t catch up in person soon.

    Take Care and look forward to hearing from you again soon

    XXOO Cheryl (PB)

  • 22 Juli 2007 - 11:53

    Mama:

    Lieve Louise, wat ben je weer goed bezig.Ik ben trots op je.Jammer dat we je straks weer zo lang moeten missen.Liefs van ma.

  • 23 Juli 2007 - 17:06

    Stella:

    wat ben je weer goed bezig en dat allemaal voor de kindjes in peru.ga zo door groetjes

  • 30 Juli 2007 - 10:03

    Rebecca:

    hee lou, goed om te horen dat de veiling zo goed loopt!! Daar deden we het voor!! De schilderijen zijn ook echt zo leuk geworden, dat is het geld wel waard!! haha!!
    Groetjes rebecca

  • 01 Augustus 2007 - 08:51

    Esther:

    Hoi Lou,
    Ze zijn echt geweldig hoor.
    Jammer dat ik niet kan bieden, maar ik weet zeker dat ze allemaal voor een leuk bedrag weg gaan.
    Liefs Es

  • 26 Augustus 2007 - 10:06

    Tilly:

    Hola louise,de veiling is voorbij en wat een opbrengst geweldig van al die Kooters.Nog 1x werken op de Dolfijnengroep en dan begint de volgende reis.Loutje bedankt, collega"s en de kids zullen je missen maar je komt terug zeker weten met een rugzak vol verhalen.Met veel plezier zal ik je reisverhalen weer gaan lezen en niet vergeten de foto"s die zeggen ook veel.Lieve groetje"s van alle Dolfijnenkids en Tilly.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Beverwijk

Louise

After South America, twice, and New Zealand, now going to Australia!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 171411

Voorgaande reizen:

17 December 2014 - 22 Januari 2015

Going down under

13 Februari 2011 - 26 Maart 2011

Going to the Kiwi's!

30 November -0001 - 30 November -0001

Vrijwlligerswerk in Peru 2006 en 2007

Landen bezocht: