Nog 2½ maand! - Reisverslag uit Beverwijk, Nederland van Louise Schuur - WaarBenJij.nu Nog 2½ maand! - Reisverslag uit Beverwijk, Nederland van Louise Schuur - WaarBenJij.nu

Nog 2½ maand!

Door: Louise

Blijf op de hoogte en volg Louise

17 Juni 2007 | Nederland, Beverwijk



Zo, hier dan maar weer eens een bericht van mij. Ik houd het kort, want ik heb de meeste mensen een nieuwsbrief gestuurd per email. Daar staan uitgebreid mijn plannen in. Heb je die mail niet ontvangen en zou je dat wel willen, laat het even weten. Je kan me mailen: loutje1962@hotmail.com

Toch even in het kort mijn plannen:
Ik vertrek 5 september naar Cusco, Peru. Daar ga ik weer vrijwilligerswerk doen op het zelfde project waar ik vorig jaar heb gewerkt. Daarna ga ik reizen, maar voordat ik dat doe, ga ik naar Arequipa, ook in Peru, om een aantal weeshuizen te bezoeken. Deze behoren tot het "Circa" project. Voor dit project ga ik geld inzamelen. Heb al een paar honderd euro verdiend tijdens koninginnedag. In de nieuwsbrief kun je meer lezen over mijn inzamelingsactie. Na mijn bezoek aan Arequipa, ga ik door Argentinie en Chili reizen voor een week of 7. Daarna keer ik weer terug in Cusco, om mijn trip af te sluiten met nog een aantal weken vrijwilligerswerk.
18 december vlieg ik weer terug naar Nederland.
Elke keer als ik een bericht op deze site plaats, krijgen de mensen die in mijn bestand staan, automatisch bericht. Krijg je dit niet, dan kun je je aanmelden door je email adres in te toetsen ergens op deze pagina. Heel simpel.
Zo, dit was het even voor nu, volgende keer meer. Ik zal kijken of ik wat foto's kan plaatsen van de koninginnedag.

Adios y hasta luego,
Louise

  • 16 Juni 2007 - 23:03

    Bram:

    Dag bezig bijtje. Je bent toch eigenlijk te goed voor deze wereld. ik doe mee met en ga je volgen

    greetz en een knuffel,

    Bram

  • 17 Juni 2007 - 08:42

    Mirjam:

    hey loutje, geweldig heerlijk weer op reis, NOu geniet ervan.en ik blijf je zeker volgen.
    DIkke kus Mir xxx

  • 17 Juni 2007 - 11:25

    Patrick:

    He Louise, veel succes met de voorbereidingen en ik ga je verhalen ook volgen! Doe je iedereen de groeten van me in Cusco?

    Groetjes Patrick

  • 17 Juni 2007 - 21:45

    Martha:

    Hi, Louise!
    Het klinkt allemaal geweldig wat je gaat doen. Leuk dat ik het via je weblog kan volgen!Alvast heel veel succes, ook met de voorbereidingen,
    groetjes Martha

  • 18 Juni 2007 - 07:20

    Sas:

    Leuk hoor! Het geeft me al een geweldig gevoel als ik je plannen lees, laat staan als jij ze waar maakt! Ik wil de plannen heel graag ondersteunen, eind van de zomer zal de rekening worden aangevuld ;-) Zal aan je denken en met plezier je verhalen lezen. Hopelijk kan ik me ooit ook zo nuttig maken als jij dat doet.

    Succes en heel veel plezier!

    dikke kus

  • 18 Juni 2007 - 09:49

    Stella:

    te gek hoor dat je weer gaat.ik hoorde het van amiran.wat een leuke plannen.wij zijn in sept in salvador.we zullen weer meegenieten van je mooie avonturen.veel liefs en we spreken elkaar nog met amiran,mireille erbij om te gaan eten bij amiran.gr stella

  • 20 Juni 2007 - 17:28

    Trudy & Ernst:

    Hoe komt het toch dat alle mensen waar wij mee tennissen uit ons team vertrekken naar het buitenland? Sommige zelfs voor de tweede keer. Zo erg is het toch niet met ons gesteld op de baan? Het lijkt net gister dat je daar geweest bent! Geweldig, je hebt de smaak te pakken. Wij zullen het met de foto's van jou en Marco moeten doen....

  • 29 Juni 2007 - 19:02

    Marielle:

    Hee Louise, ja heb eindelijk tijd om je site eens ff te bekijken (zit ziek thuis haha)!!! Heb ook al je oude reisverhalen gelezen! Klinkt helemaal gaaf! Nou nog maar een paar maandjes: heb je er al zin in?! Eerst nog wat gezellige dinsdagen op het kootertje! Fijn weekend!

    groetjes Marielle

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Beverwijk

Louise

After South America, twice, and New Zealand, now going to Australia!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 110
Totaal aantal bezoekers 171386

Voorgaande reizen:

17 December 2014 - 22 Januari 2015

Going down under

13 Februari 2011 - 26 Maart 2011

Going to the Kiwi's!

30 November -0001 - 30 November -0001

Vrijwlligerswerk in Peru 2006 en 2007

Landen bezocht: