My last story!!! - Reisverslag uit Beverwijk, Nederland van Louise Schuur - WaarBenJij.nu My last story!!! - Reisverslag uit Beverwijk, Nederland van Louise Schuur - WaarBenJij.nu

My last story!!!

Door: Louise

Blijf op de hoogte en volg Louise

29 Augustus 2006 | Nederland, Beverwijk

Hola, amigo's!!!
First I will write a little bit in english for the people who don't speak any dutch. I had an english site as well, but I kinda lost track of that site, so I will write here my last update for all of you. Also all the pictures are now up to date :!: Finally, my last story! It took a while, because it took a long time for me to get used to the normal life again, here in Holland. I have been back from Peru 3 months now. After my return, I decided that I want to do something like this again. Maybe in a different city in Peru, or even in a different country in South-America. But I wasn't even back for a good week and I heard that the project I worked at, the "Remar" house, had kind of fallen apart. Anyway, long story, but at that moment I dicided that I want to do more for those kids. I have spent a lot of time, energy and money in that project, that I just can't let it go.
So, next year, I am planning on going back for a few months. Probably around september. I will keep you all posted. From this diary I will make a photo album. It has about 750 pictures, so good memories! All my stories will be in it as well. So, now I will continue in dutch.
De meesten van jullie begrijpen wel wat ik in het engels heb geschreven, maar toch nog even een kleine toelichting.
Zoals iedereen wel weet, ben ik alweer 3 maanden in het land. Heeft "even" geduurd, voordat ik weer helemaal geacclimatiseerd was! Ben alweer een tijdje aan het werk en heb inmiddels ook alle foto's ge-update! Staan ook weer wat nieuwe foto's bij. Van dit dagboek, laat ik door "waarbenjij.nu" een fotoalbum maken. Aangezien ik nogal wat foto's heb, (iets van 750!!!) worden het 3 boeken:!: Daar komen wel al mijn verhalen bij en ook jullie reacties. Helemaal leuk dus :!:
Verder heb ik ook besloten om volgend jaar weer terug te gaan voor een paar maanden, om weer vrijwilligers werk te gaan doen in Cusco. Het plan is om rond september 2007 te vertrekken. Dit wil ik dan weer doen bij het zelfde project, aangezien mijn hart daar toch ligt en ik er ook heel veel tijd, energy en geld in heb gestoken. Judith, van www.el-fuego.nl vind dit helemaal geweldig. Via www.hetanderereizen.nl, andere vrijwilligers en de stichting van Judith, word ik op de hoogte gehouden van het reilen en zeilen op het project. Het mooiste zou zijn als ik iets kan vinden waar ik voor betaald kan krijgen, maar dat is vrij moeilijk. Hoe het verder met mijn plannen gaat, horen jullie zeker. Als ik sponsors nodig heb, laat ik het ook weten, :badgrin:
Verder heb ik al een aantal mensen uit Peru gezien, die inmiddels ook weer terug zijn en dat was erg gezellig. Zelf ben ik ook bezig om een reunie te organiseren voor iedereen die daar was ronde dezelfde tijd als ik.
Goed, dit was denk ik, voorlopig mijn laatste bericht. Houd jullie zeker via de mail op de hoogte van mijn plannen en ga dan ook zeker weer een dagboek openen. Ik wil in ieder geval iedereen bedanken voor alle reacties. Heb er enorm van genoten en zal de fotoboeken zeker vaak inkijken, zodra ik ze heb.
Heel veel liefs en hasta luego.
Louise

  • 29 Augustus 2006 - 18:50

    Mark Alexander:

    Geweldig! Ik hoop dat het je weer lukt volgend jaar te gaan en een bijdrage te leveren.

  • 29 Augustus 2006 - 19:13

    Patrick:

    He Louise, was gezellig he de reunie? Hopen dat de volgende reunie iedereen er bij kan zijn!
    Succes verder met de voorbereidingen voor je terugkeer naar Peru volgend jaar!
    Tot later, greetz Patrick

  • 31 Augustus 2006 - 00:33

    Tania Damha:

    Hey Louise!
    You are great!
    Thanks for making the world a better place.
    Groetje van
    Los Angeles.
    Tania Damha

  • 01 September 2006 - 10:12

    Helene:

    Wow! Geweldig hoor je plannen. Moeder Louise is de volgende moeder Theresa!
    Ik ben trots op je.

  • 02 September 2006 - 18:34

    Tilly:

    Hola Louise,terug naar Peru,ben trots op je dat je weer gaat hoewel ik je wel zal missen als collega,voor die tijd drinken we nog wel een biertje en zet de pot maar klaar dan kan iedereen alvast een bijdrage gaan leveren,liefs Tilly.

  • 03 September 2006 - 12:16

    Laila, Anne, Johan En Anjo:

    nog even een laatste reactie van ons allen. jammer dat je niet op de teddiezolder komt.groeten Laila, Anne, johan en anjo

  • 06 September 2006 - 07:08

    Bianca:

    Wauw, ze zullen wel weer blij zijn als je gaat. En voor jou is het ook helemaal te gek. Leuk om nog even je gerhaal te lezen en nog wat foto's te zien.
    Liefs Bianc

  • 07 September 2006 - 14:00

    Annelies:

    Oke louise, geweldig allemaal weer, eindelijk je foro's allemaal ff bekeken, te gek!! we bellen weer!! toedeloe

  • 14 September 2006 - 11:29

    Silvia:

    Dat zou heel mooi zijn als je in 2007 weer zou kunnen gaan!
    GroetjesssSilvia

  • 10 Maart 2007 - 18:09

    Mirjam:

    hey lieve louise ;-) je bent al weer een tijd in het land maar ik hoor al weer dat je snel terug gaat, echt geweldig. Hier in Engeland gaat het erg goed, ik woon nu zo'n 3 weken hier en zoals je al weet heb ik bijna werk, ik hou je op de hoogte ;-) xxx mir en ik blijf je site zeker volgen

  • 29 December 2014 - 04:04

    Mike And Paula:

    we have try;d to call you on you phome but cannot get you so please call us on 0437823960

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Beverwijk

Louise

After South America, twice, and New Zealand, now going to Australia!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 186
Totaal aantal bezoekers 171400

Voorgaande reizen:

17 December 2014 - 22 Januari 2015

Going down under

13 Februari 2011 - 26 Maart 2011

Going to the Kiwi's!

30 November -0001 - 30 November -0001

Vrijwlligerswerk in Peru 2006 en 2007

Landen bezocht: