Weer terug in de regen! - Reisverslag uit Beverwijk, Nederland van Louise Schuur - WaarBenJij.nu Weer terug in de regen! - Reisverslag uit Beverwijk, Nederland van Louise Schuur - WaarBenJij.nu

Weer terug in de regen!

Door: Louise

Blijf op de hoogte en volg Louise

27 Mei 2006 | Nederland, Beverwijk

Hola mensen, jaja, ik ben er weer. Inmiddels alweer 3 hele dagen. Nog even over de laatste 2 dagen in Salvador. Maandag middag gingen we met Jos en Luiz naar een soort park, waar wat krotten staan, waar gewoon dus mensen in wonen! Heel gemoedelijk allemaal en erg knus. Maar vreemd om zo in een park te leven. Een jonge knul die daar ook woont zei tegen Jos dat z'n auto er een beetje vies uitzag. Nou, maak hem dan maar schoon zei Jos. Die knul met emmers water slouwen dat hij van een waterval iets verder op opving. Jos vroeg of hij geen sop ofzo had. Nee, had hij niet, maar hij ging wel even iets regelen. Komt'ie met een stuk lux zeep, waarschijnlijk uit z'n badkamer gehaald! :badgrin: Dus met een stukkie zeep werd de auto schoon gemaakt. :badgrin:
S'avonds zijn we naar de schouwburg geweest. Was een muziek festival. Er speelden 3 groepen, jazz en braziliaanse moderne capoera muziek. Ontzettend leuk. Dinsdag ochtend nog even de laatste souveniers gekocht. Bij mij in de koffers kon er dus echt niks meer bij! Bepakt en bezakt vertrokken we naar Nederland. Deze keer verliep de reis zonder problemen. Woensdag om 18.00 landden we op Schiphol. Opgewacht door vrienden en familie! Even naar huis en daarna door naar Philippe, die een welkomst borrel had georganiseerd! Het hele huis zat vol, lekker hapjes en heerlijke sangria! Bedankt Flip! Half 4 thuis! Lekker weertje overigens hier hoor!!! :shock :cry:
Maar goed, terug in the real world. Nog een weekje vrij en dan begint het serieuse leven weer. Ga daar nog niet aan denken. Eerst maar eens mijn ervaringen laten bezinken. Heb dat eigenlijk nog niet kunnen doen. Ben alleen maar druk bezig geweest! Ben in ieder geval bij dat ik deze reis heb mogen maken en heb er een heel voldaan gevoel over. Voornamelijk natuurlijk mijn vrijwilligerswerk op het Remar project. Ga deze week eens informeren hoe de zaken er daar voor staan. Zal wel weer het één en ander gebeurd zijn. De computer heb ik nog niet aangeschaft, dat komt t.z.t.
OK, mensen, ik wil iedereen bedanken voor de leuke en lieve reacties! En uiteraard donaties. Totaal heb ik rond de €2000.- ingezameld. Daar heb ik, zoals jullie weten, heel veel nuttige dingen voor kunnen aanschaffen. Verder ga ik deze week de foto's updaten en er komen nog wat foto's bij. Dus dit dagboek is nog niet afgesloten.
Hasta luego dan maar.
Liefs Lou

  • 27 Mei 2006 - 17:54

    Mark Alexander:

    welkom terug. Hoop jullie binnenkort te zien en te spreken.

  • 27 Mei 2006 - 18:59

    Karin M:

    Wat heb je het gaaf gehad. Goed dat je even een weekje kan wennen voordat je weer aan de bak moet. Het weer zal hier vast wel weer beter worden. Ik wacht de nieuwe foto's af.

  • 27 Mei 2006 - 19:34

    Jeroeno:

    zeg dat wel Loes, wat een zeikweer! Dank voor de prachtige placemets, de rijstkorrels hebben hun weg gevonden tussen het fijne weefgetouw, leuk strandje trouwens in Wijk aan Zee, de bitterballen zijn goed in het Strandhuis!
    groet, Muiden

  • 27 Mei 2006 - 20:06

    Helene:

    Welcome home girl! Hoe zeg je dat in 't spaans? Ik hoop dat je spaans inmiddels zoooo goed is dat je dat als souvenir voor de rest van je leven mee kunt dragen. Ik hoop je snel te spreken maar terug in Nederland = drukdrukdruk!!

  • 28 Mei 2006 - 05:50

    @:

    Jeetje Lou!

    Alweer thuis, wat gaat dat snel! Ben erg benieuwd hoe je alles hebt ervaren, logisch dat je deze week alles wilt laten bezinken. Ik zou je graag willen zien of spreken, horen hoe het met je gaat. Kan ik je meteen effe updaten!!

    x @mee

  • 28 Mei 2006 - 10:00

    Marianne:

    Hoi Louise,

    Neem de tijd voor de "verwerking", heb ik ook een beetje uitgesteld.
    Geniet van je laatste week vrijheid voor het echte leven weer begint...:-) MAAR , je gaat vast nog een keer...of 2,3,4...
    Groetjes Marianne(vriendin van Hilde)

  • 28 Mei 2006 - 14:52

    Gaby:

    he loutje,
    welkom thuis lekker weer in nederland. ben erg benieuwd hoe het was en hopen natuurlijk ook op een live verslag als je weer op het kootertje bent. maar tot die tijd... geniet nog even van je vrije dagen.
    xxx gaby

  • 28 Mei 2006 - 18:08

    Monique:

    Hé lou! Welkom thuis! Wat is het super snel gegaan zeg. Vind het weer gezellig dat je er bent! Tot snel, groetjes

  • 28 Mei 2006 - 18:34

    Femke:

    hey loutje,

    welkom thuis!!!!!!!
    ik hoop snel alle verhalen te horen! tot volgende week op het kootertje!

  • 29 Mei 2006 - 09:05

    Bianca:

    Hoi, hoi
    fijn dat alles zo leuk is gegaan en gezellie dat je weer komt. Geniet nog even van deze vrije dagen. Voor dat je het weet ben je weer gewent op je werk.

    Kus kus

  • 30 Mei 2006 - 08:39

    Silvia:

    Welkom thuis!
    Helaas zit het weer niet mee. Dan maar binnen de foto's updaten... ik ben benieuwd naar ze! GroetjessssS

  • 30 Mei 2006 - 19:12

    Marjolein:

    Hey Loutje,
    Geweldig genoten van je verhalen,jaja geniet er nog steeds van hoor, ben erg benieuwd naar de rest van alle foto`s.
    Wel weer super gezellig dat je terug bent hoor!!!
    groetjes liefs Mar

  • 31 Mei 2006 - 00:34

    Mir:

    hey lou, jeetje alweer gewoon thuis, wat is dat snel gegaan.Voor je het weet ben ik ook alweer thuis,maar ik blijf nog ff wat langer dan gepland;-)
    ben afgelopen weekend naar santa cruz en monterey geweest. was geweldig.( het was Memorial weekend, dus lekker LANG;-)
    geniet jij nog ff van je laatste dagen en doe iedereen de groetjes uit het zonnige california (sorry kon het niet later;-)
    x mirjam

  • 01 Juni 2006 - 19:34

    Bram:

    Fijn dat je weer terug bent we babbelen wel een keer.

  • 01 Juni 2006 - 22:04

    Judith:

    Lieve Louise,
    Fijn dat je weer veilig thuis bent!! De kids op Remar missen je!! Ben er afgelopen maandag geweest.
    Het nieuwe huis is wel even wennen hoor!!
    Zal je zsm in CC-en over algemene Remar mail.
    Liefs
    Juut

  • 03 Juni 2006 - 22:09

    Tilly:

    Hola Louise,ook ik ben weer terug dus jij mag bijna weer beginnen om aan het echte leven te gaan denken(werken)geniet nog even van je vrijheid en welkom in deze werkwereld,liefs Tilly.

  • 04 Juni 2006 - 09:04

    Mama:

    Na ons weekje drente,gezellig om nog iets van je te horen langs deze weg.Fijn dat we je weer konden omhelzen na zoveel tijd.We verheugen ons op het fotoalbum.Liefs,ook van papa

  • 08 Juni 2006 - 16:46

    Jose:

    Leuk dat je deze log hebt bijgehouden. Ik ben m tegen gekomen doordat ik zelf in augustus met het andere reizen naar Peru ga en vijf weken bij Remar vrijwilligerswerk ga doen.
    Helaas nog geen tijd gehad om alle ervaringen te lezen, maar dat ga ik zeker nog doen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Beverwijk

Louise

After South America, twice, and New Zealand, now going to Australia!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 107
Totaal aantal bezoekers 171421

Voorgaande reizen:

17 December 2014 - 22 Januari 2015

Going down under

13 Februari 2011 - 26 Maart 2011

Going to the Kiwi's!

30 November -0001 - 30 November -0001

Vrijwlligerswerk in Peru 2006 en 2007

Landen bezocht: