Back in Cusco!!! - Reisverslag uit Cusco, Peru van Louise Schuur - WaarBenJij.nu Back in Cusco!!! - Reisverslag uit Cusco, Peru van Louise Schuur - WaarBenJij.nu

Back in Cusco!!!

Door: Louise

Blijf op de hoogte en volg Louise

08 September 2007 | Peru, Cusco



Nou, daar ben ik dan! Back in Cusco!
Gister ochtend om half 4 opgestaan, komen we op de luchthaven om half 5, heeft onze vlucht vertraging tot half 11!!! :mad:
Ontbijt bon gekregen voor een chinese afhaal toko! :biggrin:
Maar goed, tegen twaalf uur waren we in Cusco! Meteen naar de spaanse school, om de sleutel van ons appartement op te halen. We hadden al helemaal bedacht dat we naar de supermarkt zouden gaan, om sávonds lekker te gaan kokkerellen, het appartementje leuk inrichten enzo.
Komen we bij ons "penthouse" aan, was dat even schrikken! :oops: Vies, het stonk, vuilnis overal, incl. vliegen en géén water! Het eerste wat we wilden, was een douche nemen! Stond wel een tobbe naast de douche met een bakje erin... maar dat zagen wij niet zitten!
Al vrij snel kwamen wij tot een besluit! Hier gaan we geen nacht doorbrengen!
Spullen laten staan en hup...naar een hostel wat we nog kenden van vorig jaar. Daar konden we meteen terecht. Mira Sol, een onwijs leuk hostel, waar ik vorig jaar ook heb gezeten. Dus i.p.v. boodschappen doen en appartement leuk inrichten, vlogen we hot naar her met de taxi´s om een nieuwe slaapplaats te regelen. Het zwaarst van alles was, dat we al onze bagage mee moesten slepen. We hebben nl. natuurlijk weer véél te véél mee! Gelukkig regelde een aardige politie man een taxi voor ons.
Anyway, na een goeie douche zagen we het weer helemaal zitten!
Cusco ingelopen en dat is wel heel bizar! Leek net of ik er vorige week nog was! Kwamen al meteen bekenden tegen, waaronder mijn kleine vriendje Silvester. Hij was helemaal blij!
Gister avond lagen we om 8 uur totall loss in bed en klokkie rond geslapen tot 10 uur vanmorgen!
We voelen ons helemaal fit en al lopend door Cusco besef ik eigenlijk nog niet dat ik hier ben. Wel leuk om weer terug te zijn. Dit weekend nog even lekker relaxen en maandag gaan we allebei aan de bak. Werken en we hebben ook besloten om wat spaanse lessen te nemen.
Zo, dit was het weer even, probeer ook wat foto´s te plaatsen op vorige bericht en dit bericht.
In ieder geval bedankt voor jullie reacties! Doet me goed! :smile:
hasta luego,
Liefs Louise


  • 07 September 2007 - 20:21

    Ingrid:

    Heee, ben ik de eerste? Hoop dat je een betere slaapplaats krijgt!!

  • 07 September 2007 - 20:41

    Esther:

    Hey Lou,

    Wat goed om te lezen dat je het weer naar je zin hebt en wat leuk dat je sylvester weer bent tegen gekomen.
    Geniet ervan.

    Liefs Esther (nso)

  • 07 September 2007 - 20:54

    Anita:

    Hé Louise, kanjer !!!
    Gelukkig is de reis voorspoedig gegaan. Nou de slaapplek nog, maar jou kennende komt dat ook vast wel goed.
    Ik zit hier bij te komen van al dat gefeest. Nou, ik wens je voor nu alle goeds en ik blijf je volgen he
    Dikke kus van Anita XXX

  • 07 September 2007 - 20:58

    Anne-Marie:

    Hoi Louise,
    Leuk dat het allemaal al weer zo vertrouwt aanvoelt! Geniet er lekker van en die slaapplaatst komt vast wel goed!!!!

    Liefs Anne-Marie

  • 08 September 2007 - 00:01

    Eva:

    ... een vage after kermis krabbel mag natuurkijk niet ontbreken... Onwijs gezellig gehad vandaag - en mathieu die me bezwoor dat jij m opdracht had gegegevn mij dronken te voeren... haha! Die middag om 15.00 niet gelukt, maar moet zeggen dat ik een aardig eind in de richting ben gekomen vanavond :)... Pff! Morgen een fatsoenlijke krabbel hoor. Nu eerst maar eens missie 'zoek bed zonder botsen' aangaan. Kus en tot gauw krabbels loutje! Xx

  • 08 September 2007 - 01:07

    Marjolein:

    Heeeee Loutje,

    Ook ik net terug van de kermis, zou het lukken in deze staat een berichtje te schrijven?????
    Wat een toestand met het appartement maar gelukkig hebben jullie een betere slaapplaats gevonden. Fijn dat het weer een welkom "thuis" in Cusco is!!!!
    Ziet er feestelijk uit de foto`s
    Later meer via de mail.

    Liefs Mar

  • 08 September 2007 - 01:29

    Tanja:

    Wow Louise!
    Je doet het toch maar allemaal.
    Meid...IK bewonder je. Keep us posted!!!!
    Veel kusjes and groetjes van Los Angeles.
    Wanneer kom je weer eens deze kant op???
    Tania

  • 08 September 2007 - 09:08

    Ernie:

    Hey Louise,
    Wat leuk dat ik je weer kan volgen in peru. Ik wens je veel plezier en een fijne tijd toe. En de foto's zien er ook feestelijk uit. Groetjes van Ernie.

  • 08 September 2007 - 09:14

    Rian Polderman:

    Hey,
    Leuk hè. Ik spreek jou alleen maar als je in het buitenland zit!
    Geniet ervan, ik ga je verhalen weer volgen.
    x

  • 08 September 2007 - 09:35

    Heidi:

    He Loutje,
    Klinkt helemaal geweldig. Kan me voorstellen dat het een ontroerend moment was toen je je kleine vriend Sylvester tegenkwam. Alsof de wereld daar stil staat. Jammer van dat appartement, maar het leuke van een plan B is dat je dan weer eens wat anders ziet ;-)
    veel succes en plezier!
    Liefs, Heidi

  • 08 September 2007 - 10:12

    Gaby:

    Het loutje,
    Top dat het alweer naar je zin hebt! Ik blijf je volgen hoor.
    Weet je nog dat je de vorige keer weg ging... toen kwam ik er net voor je vertrek achter dat ik zwanger was... En dat is nu weer het geval!!!!!!!!!!!!!!!! maar nu was je al weg toen ik het vertelde op het werk en nu weet inmiddels het hele kootertje het al! (behalve Kantoor) hihihi
    nou good luck
    xxx Gaby

  • 08 September 2007 - 10:25

    Patrick:

    Ha Louise!

    Hopen dat alles snel goed komt met het appartement! Wel balen na zo'n reis.
    Succes daar en ik blijf je verhalen lezen!

    Groetjes Patrick

  • 08 September 2007 - 12:17

    Tilly:

    Hola Louise,zal toch niet waar zijn nooit kan iets normaal verlopen maar al zingend hebben jullie het toch voorelkaar een nieuw home.Fotos .....daar zien wij ze weer wat een vrolijke kleding beter dan zwar/wit zo fris en fruitig ,ga jij er ook zo uitzien????lachen,Succes maandag liefs Tilly.

  • 08 September 2007 - 12:31

    Ingrid B.:

    He Lou, goed om te horen dat je op de plaats van je bestemming zit. Wel ff pech hebben wat betreft je verblijf, maar dat hebben jullie weer snel gefixet.
    Veel plezier en ik blijf je volgen. P.s. de feestweek heb ik ook weer overleeft, al lijkt het ieder jaar wel zwaarder te worden...hahahaha kus

  • 08 September 2007 - 18:40

    Wieteke:

    He Lou,

    Lekker hoor, zo ver weg van alles en iedereen. Hopelijk kan je daar net als vorig jaar weer veel goeds doen.
    Wij gaan half september ook nog even lekker op vakantie.
    Ik volg je verhalen.

    Groetjes van Wieteke

  • 09 September 2007 - 08:21

    Linda:

    Hoi Louise, Nog maar een paar dagen weg en dan al weer zoveel beleefd! Wij zijn jaloers maar genieten van je verhalen. Succes maandag.
    Liefs Linda en Jeroen

  • 09 September 2007 - 12:38

    Sas:

    Hee Louise, Ik kan me helemaal inbeelden hoe raar het moet zijn om daar weer rond te lopen. Echt maf idd dat je Sylvester daar zo snel bent tegengekomen. Ik vind dat jij en Diaan echt super bezig zijn!Zal echt uitkijken naar al jullie verhalen! Heb ik toch een beetje het gevoel dat ik erbij ben ;-)

    Heel veel plezier! En groetjes aan alle bekenden!

    Dikke kus Sas (Boz)

  • 09 September 2007 - 15:09

    Bette:

    OOh wat vet man! Beetje jammer van t appartementje, maar zit je in ieder geval ook weer ff in Mirasol! En doe ze daar de groetjes van me, ik zat er in Mei nog....

    Nou groen van jaloersie blijf ik je volgen!!
    Veel plezier!
    Besos

  • 09 September 2007 - 18:59

    Es :

    Tjee Lou wat zijn de foto's mooi met al die kleuren!
    Fijn dat je toch nog in een hostel terecht kon.
    Werk lekker morgen.
    Liefs,
    Es Verschoor

  • 10 September 2007 - 10:33

    Tineke:

    Hai Lou.
    Geweldig weer je verhalen!
    We missen je wel hoor!
    Liefs Tineke

  • 10 September 2007 - 19:12

    José Belleman:

    Hallo Louise,
    Wat leuk om te lezen hoe het met je gaat.
    Geniet ervan !

    Hartelijke groeten,
    José


  • 11 September 2007 - 18:37

    Spek:

    Mooi dat je weer arrivée bent Loes, geniet ervan!
    Spek

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Peru, Cusco

Louise

After South America, twice, and New Zealand, now going to Australia!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 171408

Voorgaande reizen:

17 December 2014 - 22 Januari 2015

Going down under

13 Februari 2011 - 26 Maart 2011

Going to the Kiwi's!

30 November -0001 - 30 November -0001

Vrijwlligerswerk in Peru 2006 en 2007

Landen bezocht: