Eindelijk laatste up-date! - Reisverslag uit Beverwijk, Nederland van Louise Schuur - WaarBenJij.nu Eindelijk laatste up-date! - Reisverslag uit Beverwijk, Nederland van Louise Schuur - WaarBenJij.nu

Eindelijk laatste up-date!

Door: Louise

Blijf op de hoogte en volg Louise

22 Juni 2008 | Nederland, Beverwijk

Hè hè, daar ben ik dan weer! Heeft even geduurd, maar dan eindelijk toch nog een laatste up-date.
Heb inmiddels foto's van het weeshuis wat ik heb laten opknappen van het gedoneerde geld. Erg mooi is alles geworden en de kindjes zijn ook ontzettend blij!
Ik ben alweer meer dan een half jaar terug van mijn reis. Niet te geloven dat de tijd zo snel gaat. Ga er zeker weer terug, maar geen idee wanneer dat gaat gebeuren. Voorlopig even niet.
Heb het samen met Diana nog wel over onze avonturen en als we dan terug kijken, hebben we toch wel het één ander meegemaakt. Ga in ieder geval een fotoboek van dit verslag laten maken.
Verder gaan Judith en Sabien, de 2 coordinatoren van stichting El-Fuego, eind juli weer terug naar Peru. Ze gaan een comedor (eethuis) laten bouwen in Ayacucho, waar alleenstaande moeders kunnen werken en arme families en kinderen tegen een minimale vergoeding een gezonde maaltijd kunnen eten. Bij succes worden er meer gebouwd.
Het grappige is, een knulletje van mijn werk, Pepijn, 6 jaar, heeft met koninginnedag geld opgehaald voor "mijn" project. Hij wilde dat persée doen. Aangezien het "Circa" project helemaal klaar is, heeft hij besloten om het dan maar voor de comedor te doen. Schattig hè? Hij heeft ongeveer 60 euro verdiend en dit is meteen naar El-Fuego gestort.
Helaas zit er voor mij dit jaar geen reisje naar Peru in, anders had ik zeker weer een fundraiser gehouden voor dit project. Zijn er nou mensen onder jullie die denken, goh, ik wil wel een donatie doen, ik heb nog steeds hetzelfde rekening nummer en het geld wat daarop wordt gestort, gaat naar El-Fuego.
giro 803957 t.n.v. L.A. Schuur te Beverwijk o.v.v. Comedor.
Goed, dit was voorlopig mijn laatste bericht. Krijg af en toe weer kriebels om te gaan, dus wie weet, ben ik eerder weg dan mijn plan is.
Ik houd jullie zeker op de hoogte!
Ciao for now!
Liefs Louise

  • 22 Juni 2008 - 16:11

    Tania:

    Oh Louise...ik bewonder je voor alles wat je hebt gedaan. Thanks so much. Ik zat net te denken dat de volgende keer dat je weer zou gaan ik misschien ook kon komen en helpen. Hou ons op de hoogte ok? xxx Tania

  • 22 Juni 2008 - 16:15

    Judith:

    Lieve Lou,
    Wat een mooi (foto)verslag!! Sabien en ik hebben ontzettend veel zin om eind juli te starten met ons nieuwe project, de comedor. Uiteraard gaan we ook bovenstaand project weer bezoeken en het tehuis in Cusco om te kijken hoe het met de kids gaat. Zal ze een hele dikke kus van je geven!!
    Karen gaat eveneens naar Peru om het project voor 2009 voor te bereiden.
    Je weet het hé, jij bent (samen met Bien, Karen en mijzelf) geselecteerd als projectcoordinator. Als je wilt, kun je in 2009 dus naar Peru namens El Fuego!!
    Liefs
    Juut

  • 23 Juni 2008 - 12:48

    Stella:

    hoi louise,wat leuk dat je de resultaten laat zien.wat is het mooi geworden.dankzij jou.top hoor.
    gr uit schermerhorn

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Beverwijk

Louise

After South America, twice, and New Zealand, now going to Australia!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 175
Totaal aantal bezoekers 171366

Voorgaande reizen:

17 December 2014 - 22 Januari 2015

Going down under

13 Februari 2011 - 26 Maart 2011

Going to the Kiwi's!

30 November -0001 - 30 November -0001

Vrijwlligerswerk in Peru 2006 en 2007

Landen bezocht: