In Peru! - Reisverslag uit Lima, Peru van Louise Schuur - WaarBenJij.nu In Peru! - Reisverslag uit Lima, Peru van Louise Schuur - WaarBenJij.nu

In Peru!

Door: Louise

Blijf op de hoogte en volg Louise

05 September 2007 | Peru, Lima

Jemig, ik zit gewoon in Lima! Heel bizar om hier opeens te zijn. Het lijkt wel of het pas 3 maanden geleden is dat ik hier zat!
Anyway, uitgezwaaid op Schiphol door Mathieu, Marjolein, Robbert-Jan, Oom Jan en ouders en zus van Diana. Daar ga ik dus mee reizen voor diegene die dat nog niet wisten. Diana heb ik vorig jaar in Cusco leren kennen.
Nog ff paniek met het inchecken, want ik was mijn ticket kwijt! Jemig, rode kop van de stress! Bleek de moeder van Diana mijn ticket te hebben!
De vlucht verliep in een poep en een scheet hadden we het idee. Af en toe ff emotionele momenten! Jemig!!!
Mat, dat steentje heeft toch zijn werk gedaan wat emoties betreft!!!
In Lima opgewacht door iemand van het hostel. Daar ff lekker aan de coca thee en al kletsend met wat andere gasten werd er gevraagd of ik Louise was. Was dat iemand van El-Fuego, die het Circa project steunt in Arequipa. Kleine wereld weer, toch?
Net even wat gegeten en een overheerlijke pisco sour gedronken!
Ga zo me bed in, want we worden om 4 uur morgenochtend al opgehaald! Moeten om 6 uur vliegen naar Cusco! Meer nieuws volgt dus heel snel!
Groetjes Louise

  • 06 September 2007 - 06:46

    Mark Alexander:

    Goed te horen dat een goede vlucht hebt gehad en je al weer helemaal op je plaats voelt daar. Ben benieuwd naar je volgende verhalen EN foto's.

  • 06 September 2007 - 07:07

    Patrick:

    Ha Louise!
    Veel succes met het project in Cusco! Doe je Jamil, Dina en Neto de groeten van me?
    Ik ben benieuwd naar je verhalen!

    Groetjes Patrick

  • 06 September 2007 - 07:59

    Melanie:

    Hoi Louise!

    Weet niet of je me nog herrinnert, ik heb heel kort op het Remar-project meegeholpen.
    Ik ben later naar een Hogares Libertad project gegaan.
    Goed, misschien dat je me ook wel herrinnert ik krijg immers toch ook je waarbenjij.nu-mailtjes!

    Wat leuk dat je weer die kant op gaat, en weer wat gaat betekenen voor El Fuego!

    Ik reis zelf sinds die eerste keer ook wat heen en weer naar Zuid-Amerika. Ik ben weer in Peru van oktober tot januari. Dus wie weet zien we elkaar nog eens lopen op de Plaza.

    Om een lang verhaal kort te maken; wilde ik je via deze weg heel erg veel plezier wensen!
    De tijd vliegt, dus geniet ervan!
    Succes met het project!

    Groeten,

    Melanie Schmit
    (schmitmelanie@hotmail.com)


  • 06 September 2007 - 09:24

    Eva:

    He lady!
    Je zal nu bijna op bestemming zijn... gek weer hoor, jij weer aan de andere kant van de wereldbol - en terug van weggeweest daar-. Hier de eerste kermisdag overleefd. Was - ondanks n spetter regen - helemaal goed. Nog dd met Mathieu gebierd!! Was weer leuk. Nu maar ns bijkomen (net wakker) en n kermisontbijtje regelen. ha! Lieve Lou, k wens je n goeie eerste dag daar... Hasta luego! X Eva

  • 06 September 2007 - 10:01

    Mama:

    Lieve louise, een prettig idee voor de thuisblijvers dat je veilig aangekomen bent .Tot de volgende keer, liefs pa en ma.


  • 06 September 2007 - 10:31

    Ingrid:

    Heee, leuk nu al wat te lezen!!!! Misschien ben je inmiddels in Cusco. Ik weet5 het tijdsverschil niet. Wij zitten in elk geval aan de buine boterhammen met pindakaas!!!
    Groeten van ons allemaal!!!

  • 06 September 2007 - 18:34

    Tilly:

    Hoka Louise,fijn om te lezen dat je een goede vlucht heb gehad.Lekker gevoel zal dat gegeven hebben,terug van weggeweest en geen jaar maar mnd.op naar het volgende reisverslag .Op het werk lekker druk maar daar hoef jij je niet druk om te maken ,lekker gevoel he,geniet er dubbel van,groetjes Tilly.

  • 06 September 2007 - 18:36

    Annelies:

    he loutje, geweldig dat je weer bent!! heel veel plezier en suc6 met alles. Mijn moeder doet je de hartelijke groeten, ze had je nog willen bellen maar was te laat! Bij deze! We houden contact!! liefs,

  • 06 September 2007 - 21:01

    Bram Knegt:

    Hoi Jonge dame,

    Volgende keer wel op je ticket letten he. maar je bent er. veel succes

    greetz, Bram

  • 06 September 2007 - 21:19

    Ouders Van Diana:

    Leuk je gister ontmoet te hebben na zoveel verhalen. Maar goed dat ik zo goed op je ticket heb gepast anders had je nu nog niet in Cusco gezeten!ha ha
    Veel plezier samen en werkse volgende week.Groetjes Stanley en Ina

  • 06 September 2007 - 22:41

    Marco En Phil:

    Hoi Loutje....wat is Heemskerk in eens rustiger geworden ondanks de kermis...wij zijn wel heel blij dat wij sinds kort weer contact hebben...helaas moest jij weer snel weg maar goed gelukkig hebben wij gezellig kunnen borrelen ... lachen ..dansen...en t shirt om hoog kunnen trekken ...oeps ...voordat jij vertrok...

    geniet

    Marco en Phil

  • 07 September 2007 - 06:10

    Linda:

    Blij een mailtje te ontvangen van je...nog even en je bent weer op je bestemming! Keep in touch with the Dutch!!

  • 07 September 2007 - 07:05

    Katinka:

    Succes met alles en ik zal je "volgen"!


  • 07 September 2007 - 07:10

    Jessica:

    Lieve Loes,

    Heerlijk te horen dat je het alweer zo lekker hebt, je klinkt zo enthousiast, maar ja, what's new.....
    Geniet en wij blijven je volgen.
    liefs, knup

  • 07 September 2007 - 08:18

    Mama:

    Lieve Loe,

    Het eerste wat ik vanmorgen deed, was kijken of er weer een berichtje van je was.Maar ik moet nog even geduld hebben.We volgen je en geniet met volle teugen van alles wat je beleeft

    Liefs mama

  • 07 September 2007 - 08:36

    Es:

    Hey Lou,
    Jij raakt nogal wat kwijt he?!
    Gelukkig ben je er toch gekomen.
    Veel plezier.
    Liefs,
    Es

  • 07 September 2007 - 08:49

    Marjolein:

    He Loutje,

    Heerlijk hoor dat je er weer bent, hoop niet dat de vertraging uit Lima naar Cusco nog verder is opgelopen.....Anyway hier dag twee van de kermis alweer voorbij weer super gezellige dagen alleen één ding is jammer en iets minder leuk aan de kermis jij bent er niet bij...
    We kijken hier weer uit naar je volgende verhalen.

    Groetjes Liefs Mar

  • 07 September 2007 - 09:32

    De Balkjes:

    Tjee Louis, zo zie ik je nog op de tennisbaan een partijtje spelen tijdens de onderlinge en nu zit je daar al weer!
    We hebben elkaar niet veel meer gesproken sinds je "uit" ons team bent, maar leuk dat je ons zo op de hoogte houdt. Marco zit inmiddels ook al hoog en droog [hoop ik] in Frankrijk, dus wie volgt.........? Heb een fijne tijd en pas goed op jezelf.
    groetjes Trudy & Ernst

  • 07 September 2007 - 11:05

    Nobody:

    Moin moin
    Wünsch Dir was gelle
    Las es Dir gut gehen

    Grüssli

    Paddy

  • 07 September 2007 - 13:22

    Winnie:

    Ja, ik zit erop!! op je site dus........hihi.
    Leuk dat ik zo op de hoogte blijf.
    Geniet!!!maar dat is je wel toevertrouwd,kusxxxxxx!

  • 07 September 2007 - 17:56

    Magda:

    Hi Lou, I want to know how you doing???
    Are you already in Peru?? Don't forget about us, ok?? Beijos and ciao

  • 07 September 2007 - 19:02

    Pa Schuur:

    Hebben er nog moeite mee om te beseffen
    dat je daar gezond en wel aan de andere kant van dfe wereld zit.Mamma heeft daar geloof ik minder moeite mee.-Volgen da
    gelijks de wedstrijden van U.S.Open,
    vooral de zusjes Williams!- Tot seffens! de


  • 07 September 2007 - 19:44

    Jessica:

    Jeetje, zit je d'r alweer.... wat gaat de tijd snel!
    Geniet met volle tuigen daar aan de andere kant van de wereld! Ik zal je verhalen volgen/lezen!
    Groetjes Jessica (meerwijk)

  • 08 September 2007 - 16:20

    Mat:

    ik ben blij dat je goed aangekomen bent.
    ja, het duurde even dat ik je terug schreef, maar goed ik hoop nog veel over jou avonturen te horen!
    harstikke leuk allemaal!
    en ik laat snel nog wat van mij horen!
    vell liefs en groetjes, Mat

  • 12 September 2007 - 14:26

    Diana:

    ha die lou, fijn dat alles goed is gegaan, ik ga je volgen hoor wijffie, en de 1e donaties uit de kapel zijn al binnen volgens mij, dikke kus en ik hou je op de hoogte x diaan uit rijpewtering xxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Peru, Lima

Louise

After South America, twice, and New Zealand, now going to Australia!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 192
Totaal aantal bezoekers 171371

Voorgaande reizen:

17 December 2014 - 22 Januari 2015

Going down under

13 Februari 2011 - 26 Maart 2011

Going to the Kiwi's!

30 November -0001 - 30 November -0001

Vrijwlligerswerk in Peru 2006 en 2007

Landen bezocht: